Życzliwa współpraca Wrocławia z Clear Channel Poland. Nowy projekt z okazji Dnia Życzliwości

Miasto Wrocław nawiązało współpracę z Clear Channel Poland, wiodącą firmą reklamy zewnętrznej w Polsce. Projekt zakłada promowanie miasta, jego akcji i wydarzeń na nośnikach digitalowych Clear Channel. Zaplanowaną na rok współpracę rozpoczyna kampania związana z obchodami Dnia Życzliwości.
O autorze
1 min czytania 2020-11-09

To pierwszy w Polsce projekt tak szerokiego współdziałania miasta z dostawcą reklamy zewnętrznej. Promocja na nowoczesnych nośnikach digitalowych, w najlepszych lokalizacjach, wpisuje się w strategię rozwoju Wrocławia jako miasta inteligentnego, oferującego mieszkańcom wysoką jakość życia i realizującego ideę Smart City.

Spoty prezentujące inicjatywy miasta będą pojawiać się w sieci City Digital w ramach 15 kampanii lokalnych oraz 3 ogólnopolskich, które obejmą, prócz Wrocławia: Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Kraków, Katowice oraz Łódź. Materiały będą wyświetlane na najnowocześniejszych nośnikach digitalowych w atrakcyjnych lokalizacjach. Zasięg całego projektu to miejska, ogólnopolska sieć City Digital, nośniki w 13 galeriach, a także spektakularne ekrany.

– Cieszymy się, że to właśnie Wrocław, jako pierwsze miasto w Polsce, będzie miało możliwość prezentacji materiału na tak szeroką skalę na digitalach. Projekt ten wpisuje się w wizję nowoczesnego i inteligentnego miasta. Dzięki kampaniom na nośnikach Clear Channel Poland, będziemy jeszcze bliżej naszych mieszkańców – mówi Robert Bednarski, dyrektor Biura SmartCity i Zarządzania Projektami UM Wrocławia.

– Nasza współpraca z Wrocławiem pokazuje jak wiele do zaoferowania ma rynek reklamy zewnętrznej nie tylko dla klientów biznesowych, ale właśnie dla miast. I dlatego jesteśmy tak dumni z tego projektu. Korzyści wynikające z reklamowania się na nośnikach digitalowych są ogromne. Ekrany cyfrowe, na których m.in. pojawią się kampanie Wrocławia są zlokalizowane w najlepszych lokalizacjach, tak aby zapewnić reklamodawcom, w tym wypadku miastu Wrocław, dotarcie do jak najszerszej widowni. Digitale dają również unikalną elastyczność w realizacji kampanii tj. zróżnicowanie przekazu w zależności od pory dnia, tygodnia. W przeciwieństwie do klasycznych nośników, możliwa jest natychmiastowa reakcja i zmiana kontentu w zależności od wydarzeń, np. gdy na mieście są korki, na digitalach jesteśmy w stanie szybko poinformować o objazdach – mówi Dariusz Janczewski, prezes Clear Channel Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nośniki cyfrowe Clear Channel zaliczą swój „debiut” 9 listopada, przy okazji organizowanej na ogólnopolską skalę kampanii z okazji Dnia Życzliwości. Hasło tegorocznej edycji „Dobre słowo – podaj dalej” zachęca do dzielenia się dobrym słowem, posługiwania się pozytywnym komunikatem i doceniania siły płynącej z ich stosowania.

– Chcemy, by Wrocław stał się polską stolicą życzliwości i był kojarzony z optymizmem i otwartością swoich mieszkańców. Zapraszamy wszystkich do wspólnego pozytywnego świętowania. Aby włączyć się w obchody święta, wystarczy być uprzejmym dla innych, czy pomóc komuś bezinteresownie w tych szczególnych i trudnych dla wszystkich czasach pandemii – dodaje Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki UM Wrocławia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się