To pierwszy w Polsce projekt tak szerokiego współdziałania miasta z dostawcą reklamy zewnętrznej. Promocja na nowoczesnych nośnikach digitalowych, w najlepszych lokalizacjach, wpisuje się w strategię rozwoju Wrocławia jako miasta inteligentnego, oferującego mieszkańcom wysoką jakość życia i realizującego ideę Smart City.
Spoty prezentujące inicjatywy miasta będą pojawiać się w sieci City Digital w ramach 15 kampanii lokalnych oraz 3 ogólnopolskich, które obejmą, prócz Wrocławia: Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Kraków, Katowice oraz Łódź. Materiały będą wyświetlane na najnowocześniejszych nośnikach digitalowych w atrakcyjnych lokalizacjach. Zasięg całego projektu to miejska, ogólnopolska sieć City Digital, nośniki w 13 galeriach, a także spektakularne ekrany.
Zobacz również
– Cieszymy się, że to właśnie Wrocław, jako pierwsze miasto w Polsce, będzie miało możliwość prezentacji materiału na tak szeroką skalę na digitalach. Projekt ten wpisuje się w wizję nowoczesnego i inteligentnego miasta. Dzięki kampaniom na nośnikach Clear Channel Poland, będziemy jeszcze bliżej naszych mieszkańców – mówi Robert Bednarski, dyrektor Biura SmartCity i Zarządzania Projektami UM Wrocławia.
– Nasza współpraca z Wrocławiem pokazuje jak wiele do zaoferowania ma rynek reklamy zewnętrznej nie tylko dla klientów biznesowych, ale właśnie dla miast. I dlatego jesteśmy tak dumni z tego projektu. Korzyści wynikające z reklamowania się na nośnikach digitalowych są ogromne. Ekrany cyfrowe, na których m.in. pojawią się kampanie Wrocławia są zlokalizowane w najlepszych lokalizacjach, tak aby zapewnić reklamodawcom, w tym wypadku miastu Wrocław, dotarcie do jak najszerszej widowni. Digitale dają również unikalną elastyczność w realizacji kampanii tj. zróżnicowanie przekazu w zależności od pory dnia, tygodnia. W przeciwieństwie do klasycznych nośników, możliwa jest natychmiastowa reakcja i zmiana kontentu w zależności od wydarzeń, np. gdy na mieście są korki, na digitalach jesteśmy w stanie szybko poinformować o objazdach – mówi Dariusz Janczewski, prezes Clear Channel Poland.
Nośniki cyfrowe Clear Channel zaliczą swój „debiut” 9 listopada, przy okazji organizowanej na ogólnopolską skalę kampanii z okazji Dnia Życzliwości. Hasło tegorocznej edycji „Dobre słowo – podaj dalej” zachęca do dzielenia się dobrym słowem, posługiwania się pozytywnym komunikatem i doceniania siły płynącej z ich stosowania.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Chcemy, by Wrocław stał się polską stolicą życzliwości i był kojarzony z optymizmem i otwartością swoich mieszkańców. Zapraszamy wszystkich do wspólnego pozytywnego świętowania. Aby włączyć się w obchody święta, wystarczy być uprzejmym dla innych, czy pomóc komuś bezinteresownie w tych szczególnych i trudnych dla wszystkich czasach pandemii – dodaje Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki UM Wrocławia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing