„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w nowej kampanii BLIKA

Polski Standard Płatności wystartował z nową kampanią promującą korzyści, jakie daje użytkownikom usługa przelew na numer telefonu BLIK. Bohaterami spotu zostali Tomson i Baron – członkowie zespołu Afromental i jurorzy popularnego programu The Voice of Poland.
O autorze
1 min czytania 2021-03-03

Kampania inicjuje całoroczne działania promujące przelewy na telefon BLIK. Celem tych działań jest pokazanie, jak użyteczne w codziennym życiu jest to rozwiązanie i jak bardzo może ułatwić każdemu z nas przekazywanie pieniędzy odbiorcy znając tylko jego numer telefonu. Od 2020 r. obserwujemy dynamiczny wzrost wykorzystania tego typu rozliczeń między użytkownikami BLIKA – aż 167 proc. wzrost liczby transakcji r/r. Głównym przekazem rozwijanej przez BLIKA platformy komunikacyjnej wokół pozytywnych finansów jest nowy claim, a zarazem hasło najnowszej kampanii reklamowej „Żyj bardziej. BLIK”.

– Przelewy na numer telefonu są najszybciej rosnącą funkcją BLIKA. Jego użytkownicy doceniają je przede wszystkim za to, że działają między różnymi bankami, są darmowe i natychmiastowe. Można je wykonać z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Kampania ma podkreślić zalety usługi i zachęcić jeszcze większe grono użytkowników do skorzystania z niej. BLIK, jako nowoczesna marka, kreuje nowe trendy w świecie finansów. Swoimi działaniami chcemy wywoływać w ludziach pozytywne emocje i inspirować ich, aby „żyli bardziej”, korzystając z wygodnej i prostej usługi, jaką jest przelew na telefon BLIK. Jestem przekonany, że wzrost jej popularności będzie jeszcze większy, niż obserwowaliśmy w ubiegłym roku – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Ambasadorami kampanii BLIKA zostali Tomson (Tomasz Lach) i Baron (Aleksander Milwiw-Baron), członkowie zespołu Afromental i jurorzy popularnego w Polsce talent show. Muzycy w ramach akcji skomponowali utwór „Żyj bardziej”. Ma on zachęcać osoby, które jeszcze nie korzystały z przelewu na telefon BLIK, do wypróbowania jego możliwości i doświadczenia korzyści, jakie ono oferuje.

Na potrzeby kampanii przygotowano – wprowadzający spot główny (30”), spoty (4 x 15”) oraz 2 minutowy teledysk, który niebawem będzie można zobaczyć w internecie. Będą one emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, w internecie oraz w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, która od kilku lat współpracuje z BLIKIEM. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG sp. z o.o. oddział Spark Foundry.

Słuchaj podcastu NowyMarketing