Żyj #LikeABosch: Bosch pokazuje, jak stać się bohaterem dnia codziennego i żyć w zgodzie z naturą

Żyj #LikeABosch: Bosch pokazuje, jak stać się bohaterem dnia codziennego i żyć w zgodzie z naturą
Hasło przewodnie nowej kampanii Boscha to „Żyj #LikeABosch”, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą. Komunikacja łączy charakterystyczny dla marki humor, zabawnych bohaterów i ważne dla współczesnego konsumenta tematy dotyczące oszczędzania zasobów naturalnych i zdrowego stylu życia.
O autorze
1 min czytania 2020-11-02

Przyciągające uwagę filmy, wpadająca w ucho ścieżka dźwiękowa z oryginalnym tekstem oraz wyjątkowi bohaterowie wykonujący proste codzienne czynności – to serce nowej komunikacji. Bosch udowadnia, że reklama AGD może być zabawna i angażująca – pierwszy spot, który ustanowił nową platformę komunikacji marki w ciągu kliku dni zebrał ponad milion wyświetleń! 

Teraz w ramach swojej nowej kampanii pod hasłem „Żyj #LikeABosch” marka zaprezentowała spot reklamowy, który porusza najważniejsze aspekty dotyczące naszego codziennego życia – zdrowego gotowania oraz oszczędzania wody i energii. Bohaterowie filmu w humorystyczny sposób przybliżają konsumentom działanie urządzeń marki Bosch, przedstawiając codzienne zabawne sytuacje domowe. Całości dopełnia głos narratora, którym jest Cezik, znany ze swoich oryginalnych muzycznych aranżacji.

Wraz z pojawieniem się nowej reklamy na ekranach telewizorów oraz w serwisach VOD, ruszą dodatkowe szeroko zasięgowe aktywności, takie jak intensywna kampania bannerowa na internetowych portalach horyzontalnych. 

Implementacją kampanii w Polsce oraz produkcją kreatywną zajęły się agencje Insignia, Mova Film oraz Tomasz Lechociński TStudio. Media do tej kampanii zaplanowała i zakupiła agencja OMD Optimum Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ubiegłorocznym spocie Bosch podkreślała swoje kompetencje w dziedzinie Internet of Things. Za pomocą humoru udowadniała też, że każdy z nas może być panem dosłownie każdej sytuacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się