Przyciągające uwagę filmy, wpadająca w ucho ścieżka dźwiękowa z oryginalnym tekstem oraz wyjątkowi bohaterowie wykonujący proste codzienne czynności – to serce nowej komunikacji. Bosch udowadnia, że reklama AGD może być zabawna i angażująca – pierwszy spot, który ustanowił nową platformę komunikacji marki w ciągu kliku dni zebrał ponad milion wyświetleń!
Teraz w ramach swojej nowej kampanii pod hasłem „Żyj #LikeABosch” marka zaprezentowała spot reklamowy, który porusza najważniejsze aspekty dotyczące naszego codziennego życia – zdrowego gotowania oraz oszczędzania wody i energii. Bohaterowie filmu w humorystyczny sposób przybliżają konsumentom działanie urządzeń marki Bosch, przedstawiając codzienne zabawne sytuacje domowe. Całości dopełnia głos narratora, którym jest Cezik, znany ze swoich oryginalnych muzycznych aranżacji.
Zobacz również
Wraz z pojawieniem się nowej reklamy na ekranach telewizorów oraz w serwisach VOD, ruszą dodatkowe szeroko zasięgowe aktywności, takie jak intensywna kampania bannerowa na internetowych portalach horyzontalnych.
Implementacją kampanii w Polsce oraz produkcją kreatywną zajęły się agencje Insignia, Mova Film oraz Tomasz Lechociński TStudio. Media do tej kampanii zaplanowała i zakupiła agencja OMD Optimum Media.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ubiegłorocznym spocie Bosch podkreślała swoje kompetencje w dziedzinie Internet of Things. Za pomocą humoru udowadniała też, że każdy z nas może być panem dosłownie każdej sytuacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing