Nowa odsłona wizerunkowej platformy marki GO Sport przygotowanej w oparciu o dotychczasowe hasło „Żyjmy sportem!” to efekt rozpoczętej w lipcu br. współpracy z domem mediowym RL Media oraz agencją Change Serviceplan, którym GO Sport powierzył zbudowanie wizerunku marki na polskim rynku.
– Po wielu latach komunikacji stricte produktowej, skoncentrowanej na prezentacji bogatego asortymentu salonów, po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na kampanię wizerunkową, wzmacniającą markę Go Sport na polskim rynku. – mówi Karolina Malaczek, Dyrektor Marketingu w GO Sport.
Zobacz również
– Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej „Żyjmy sportem!” jest zarówno spójna koncepcyjnie, graficznie i językowo komunikacja marki GO Sport, jak i silniejsze wyeksponowanie przewagi konkurencyjnej, jaką jest szeroki asortyment, obejmujący niemal wszystkie kategorie sportu. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej, opartej o nową platformę, zachęca konsumentów do wznowienia aktywności fizycznej, po okresie wakacyjnym. Szeroka gama produktów oraz różnorodność dyscyplin sportowych dostępnych w sklepach GO Sport, sprawią, że każdy, niezależnie od wieku oraz poziomu sportowego zaawansowania znajdzie dla siebie odpowiedni zestaw – mówi Karol Stefański, Business Director Change Serviceplan.
Rozpoczynająca się dziś kampania reklamowa obejmuje całość aktywności firmy w kanałach ATL, BTL, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu wsparcie sprzedaży w sklepach stacjonarnych GO Sport. Za dobór i zakup mediów odpowiada RL Media, spółka powołana w październiku ubiegłego roku wspólnie przez Group One oraz Roberta Lewandowskiego.
Agencja Change Serviceplan odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, opracowanie i ujednolicenie komunikacji we wszystkich kanałach, w tym w punktach sprzedaży. Przygotowaniem contentu wideo zajęła się Agencja Media Ready należąca do Group One.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing