#ZyjNoLimit – startuje kampania reklamowa Mobile Vikings

#ZyjNoLimit z Mobile Vikings. Nowa kampania reklamowa operatora skierowana została do przedstawicieli pokolenia Millenialsów, ceniącego wolność i brak ograniczeń.
O autorze
2 min czytania 2017-02-20

Oferta na kartę Mobile Vikings odpowiada na ich potrzeby, zapewniając nielimitowane usługi, wysoki transfer danych i wygodę – co najważniejsze bez żadnych zobowiązań. W ramach kampanii w mediach ogólnopolskich zostaną wyemitowane spoty reklamowe, a w największych polskich miastach pojawią się siatki wielkoformatowe.  Pierwsze spoty radiowe #ZyjNoLimit można było usłyszeć już 17 lutego.

#ZyjNoLimit to idea, do której Millenialsów nie trzeba przekonywać. Jedną z najważniejszych wartości jest dla nich brak ograniczeń. Wolność pokolenia Y przejawia się w ich codziennych życiowych wyborach. Młodzi na rynku pracy są mobilni i nie boją się realizować swoich pasji kosztem stabilnego zatrudnienia. W życiu osobistym coraz później decydują się na założenie rodziny, wybierając niezależność i brak zobowiązań. Zamiast kupować wolą wynajmować. Lubią wyzwania i pokonywanie własnych czy narzuconych im przez otoczenie ograniczeń.

A jako konsumenci są bardzo świadomi swoich realnych potrzeb oraz oferty na rynku. Raport „OMG! Czyli jak mówić do polskich milenialsów” Odyseja Public Relations wskazuje, że w grupie wiekowej 25-34 aż 40% konsumentów korzysta z aktualnych promocji kosztem przywiązania do wybranej marki. Z kolei Goldman Sachs w swoich badaniach zauważa, że 57% przedstawicieli pokolenia Millenialsów przed każdym zakupem porównuje ceny. Również Goldman Sachs podkreśla, że 30% z badanych Ygreków nie chce posiadać samochodu na własność, a dom czy mieszkanie kupi dopiero w wieku średnio 45 lat. Dzięki wielu badaniom pokolenie Millenialsów, stanowiące bardzo duży odsetek współczesnych konsumentów, zostało dobrze scharakteryzowane. Mobile Vikings zdecydowało się dostosować swoją ofertę i komunikację do potrzeb młodych, świadomych konsumentów.

Nasi obecni i potencjalni użytkownicy cenią sobie wolność. Coraz rzadziej odczuwają potrzebę posiadania w dotychczasowym, materialnym rozumieniu. Od własnego M, obciążonego wieloletnim kredytem, wolą wynajem. Nie kupują samochodu, bo korzystają z popularnych aplikacji umożliwiających tani transport w mieście. A zamiast długoterminowego zobowiązania umową na abonament, wybierają elastyczną i wygodną ofertę na kartę. Nasze usługi dobrze wpisują się w potrzeby pokolenia Millenialsów. Ich spojrzenie na świat jest spójne z naszymi wartościami. W Mobile Vikings cenimy wolność, brak ograniczeń, ale i wewnętrzny, pozytywny bunt, który napędza do pokonywania barier, trudności czy schematów narzucanych nam przez otoczenie. Właśnie taką narrację zastosowaliśmy w naszej kampanii reklamowej. Pokazujemy, że z nami można naprawdę #ZycNoLimit – mówi Bartek Grabowski, Dyrektor Marketingu w Mobile Vikings.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To właśnie dostępne badania, obserwacja pokolenia Y, jak i przykłady ze współczesnej popkultury stały się inspiracją do zaprojektowania kampanii wpisującej się w sposób, w jaki Millenialsi patrzą dzisiaj na otaczającą ich rzeczywistość. Millenialsi, którzy odczuwają wewnętrzny bunt, prezentują antykorporacyjne postawy, nie przyjmują bezkrytycznie zastanej rzeczywistości i chcą żyć według własnych zasad.

Kampania reklamowa #ZyjNoLimit oficjalnie wystartowała 17 lutego. W ciągu kilku najbliższych tygodni w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych będzie można zobaczyć czy usłyszeć spoty reklamowe operatora. Do tego wielkoformatowe reklamy w największych polskich miastach i liczne akcje – konkursy, konferencje czy eventy, promujące markę oraz jej nową ofertę. A wszystko to po to, by pokazać, że dołączając do sieci Mobile Vikings i korzystając z najlepszej obecnie na rynku oferty na kartę można #ZycNoLimit. Oficjalny spot reklamowy dostępny jest od dziś także na profilu Mobile Vikings na portalu Facebook. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cieszymy się, że konsumenci coraz częściej przykładają wagę do porównywania ofert. Nasz bestseller, czyli taryfa Viking 29 No Limit z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci i na numery stacjonarne, SMS-ami i MMS-ami no limit oraz 15 GB internetu jest obecnie najbardziej atrakcyjna na rynku. Do tego oferujemy wygodne autodoładowania, dzięki którym nie musimy pamiętać o terminowym zasilaniu konta, a jednocześnie nie jesteśmy związani umową. W Mobile Vikings taryfy czy usługi można aktywować, wyłączać czy zmieniać w dowolnym momencie w zależności od swoich aktualnych potrzeb. I to jest naszym zdaniem prawdziwa wolność i brak ograniczeń na rynku mobile – dodaje Bartek Grabowski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się