Zdjęcie royalty free z Fotolia
Wiosną tego roku Żywiec ogłosił konkurs dla konsumentów, w których mogli oni zdecydować, który z proponowanych gatunków piw powiększy portfolio marki. W głosowaniu udział wzięło ponad 70 tys. osób, a najwięcej głosów oddano na Saison.
Zobacz również
Żywiec Saison to piwo w stylu belgijskim. Powstaje z czterech rodzajów słodu z dodatkiem trzech odmian chmielu. Warzony jest w otwartych kadziach z użyciem francuskich drożdży górnej fermentacji. Dodatek skórki z gorzkiej pomarańczy nadaje mu wyjątkowy rześki aromat.
2 listopada ruszyła kampania telewizyjna, w ramach której emitowane są 3 filmy reklamowe. Dwa z nich – 30” i 60” poświęcone są historii i recepturze piwa Saison i powstały we współpracy z Discovery Networks CEEMEA, w ramach cyklu Żywiecka Szkoła Piwowarska. Trzeci spot – 30” informuje o wprowadzeniu nowego gatunku. Dwa filmy 30” wyświetlane są we wszystkich stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. 60” spot można oglądać w kanałach Discovery Networks.
Komunikacji nowego gatunku Żywiec obejmuje również ogólnopolską prasę, outdoor oraz kampanię digital i działania w punktach sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreację 30-sekundowego spotu tv odpowiada agencja JUST, a za jego adaptację – agencja Ogilvy & Mather. Działania BTL realizuje agencja JUST, aktywacje interaktywne – agencja GONG, wsparcie PR zapewnia Roots PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing