Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Ninja Summit to wydarzenie, którego nie mogą przegapić marketerki i social media managerki – networking, praktyczna wiedza i triki, które naprawdę działają. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Żywiec przedstawia limitowaną kolekcję puszek inspirowaną miastami z trasy Męskiego Grania

Żywiec przedstawia limitowaną kolekcję puszek inspirowaną miastami z trasy Męskiego Grania
Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za pazuchą? Przed startem 16. edycji trasy Męskie Granie marka Żywiec wypuściła na rynek limitowaną edycję puszek, będących hołdem dla siedmiu koncertowych miast.
O autorze
1 min czytania 2025-05-06

Powstała kolekcja puszek Żywca, podkreślające lokalny charakter miast, w których odbywają się koncerty – Warszawy, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Poznania, Wrocławia i Żywca. Limitowana edycja puszek powstała przy współpracy z Marcinem Czają, znanym ze swoich murali i ilustracji.

Każda puszka odzwierciedla specyfikę miast i ich mieszkańców, np. zawiera charakterystyczne dla danego miejsca symbole.

– Po sukcesie naszej współpracy z Andrzejem Pągowskim, zdecydowaliśmy się stworzyć kolejną limitowaną edycję puszek. Tym razem puściliśmy oko do miast, w których odbywają się koncerty w ramach trasy Męskie Granie. To unikalne projekty podkreślające charakter tych miejscowości, ale w niezwykle humorystyczny sposób, tak typowy dla Żywca – komentuje Ewa Stefanowicz, managerka marki Żywiec. 

Za kreację, komunikację digital i działania BTL odpowiada agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Autorem grafik na limitowanej edycji puszek jest Marcin Czaja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing