W ramach najnowszej kampanii Żywiec Zdrój marka zaprezentowała nową butelkę wody niegazowanej Żywiec Zdrój oraz jej kluczowe wyróżniki, takie jak zbalansowaną kompozycję mineralną, delikatny smak czy odpowiedzialne podejście do kwestii recyklingu opakowań plastikowych. Kluczowym elementem prowadzonych działań jest również podkreślenie jej związku z regionem Żywiecczyzny. Z tego względu dzika natura pojawiła się m.in. w jednym z najbardziej zatłoczonych punktów Warszawy. Przejście przez podziemia pod Rondem Dmowskiego uprzyjemniają żywieckie strumienie i lasy. W Krakowie z kolei, na ulicy Zwierzynieckiej pojawił się mural przedstawiający górski krajobraz Żywiecczyzny.
Zobacz również
– Celem kampanii było przybliżenie konsumentom wyjątkowego charakteru Żywiecczyzny poprzez wkomponowanie jej w przestrzeń miejską. Aby jak najbardziej wzmocnić efekt przejęcia miast przez dziką naturę, obok różnorodności formatów analogowego OOH, sięgnęliśmy także po najnowocześniejsze formy reklamy digitalowej i rozwiązania cyfrowe. Umożliwiło nam to doskonałe wkomponowanie się w tkankę miejską, m.in. w witryny sklepów, restauracji i punktów usługowych czy fasadę centrum handlowego Plac Unii, na której pojawił się wielkopowierzchniowy ekran LED – mówi Paulina Złotnicka, head of media & integrated communication w Żywiec Zdrój.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania reklamowe są częścią prowadzonej od maja kampanii „Zrównoważona przez naturę”, w której Żywiec Zdrój podkreśla swój związek z naturą regionu, skupiając się na elementach decydujących o wyjątkowości produktów marki. Kampania outdoorowa potrwa od 1 do 31 lipca. Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące na co dzień z Żywiec Zdrój agencje – koncept oraz kreację materiałów wielkoformatowych przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiada Mediacom.