Od 12 września trwa emisja spotów reklamowych nowego Suzuki SX4 S-Cross w kanałach telewizyjnych z portfolio TVP, TVN i Telewizji Polsat oraz w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada partner biznesowy Agencji, dom mediowy Value Media.
Suzuki SX4 S-Cross to auto dla osób aktywnych, chcących poszerzać swoje horyzonty, podróżując nowoczesnym, funkcjonalnym i bezpiecznym samochodem. Nowy model jest reklamowany hasłem „Wskaż swój cel”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zintegrowana kampania reklamowa zaplanowana jest do końca września.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024