Współpraca Gatty z DreamWorks

4 listopada obyła się premiera kinowa animowanego filmu „Trolle”, na który z niecierpliwością czekały dzieci na całym świecie. Gatta z tej okazji przygotowała niespodziankę dla swoich najmłodszych klientów i ich mam – w salonach marki czekają rajstopki i skarpetki z tytułowymi bohaterami animacji.
O autorze
1 min czytania 2016-11-10

„Trolle” to nowa wielka produkcja wytwórni DreamWorks, o której jest głośno już na całym świeci. Kolorowe i wesołe stworki bez wątpienia staną się małymi idolami dzieci, które będą im towarzyszyć.

Marka Gatta stworzyła limitowaną kolekcję rajstopek (dla dzieci w wieku 2-8 lat), dzięki którym maluchy przeniosą się w zaczarowany świat „Trolli”, a ich ulubiona bajkowa postać będzie im towarzyszyć przez cały dzień.

Gatta pamięta o dużych i całkiem małych dziewczynach

„Gatta to marka z szerokim asortymentem, który kieruje przede wszystkim do dorosłych kobiet, jednak nie zapomina o tych młodszych, oczekujących zupełnie innych wrażeń od produktu. Małe dziewczynki uwielbiają ubrania z ulubionymi postaciami, stąd nasz pomysł na wykorzystanie licencji. Wybieramy bohaterów, którzy niosą ze sobą dużo pozytywnej energii, a przeniesieni na nasze produkty zadowolą jednocześnie małe klientki i ich mamy” – komentuje Anna Gołębicka, doradca Zarządu ds. marketingu i strategii Gatta. „Mamy już spore doświadczenie w wykorzystywaniu licencji filmowych, a „Trolle” wydają nam się szczególnym projektem, bo bardzo kobiecym, kolorowym i pełnym radości.” – dodaje Anna Gołębicka.

Najnowsza kolekcja Gatta Cottoline to rajstopowe propozycje w pełnej gamie kolorów i wzorów. Znajdą się na nich tytułowe trolle, m.in. Poppy, Branch, Guy Diamond oraz Cooper, które przeniosą każdego malucha do swojej magicznej i wielobarwnej krainy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bajkowe kolekcje Gatta Cottoline mają jeszcze jedno zadanie: „Chcemy pokazać dzieciom i rodzicom, jak ważne jest poznawanie wartościowych bajek – tych, które później towarzyszą nam przez całe życie” – wyjaśnia Małgorzata Barton, odpowiedzialna za markę Gatta.

Produkty z filmowej kolekcji Gatta Cottoline z bohaterami filmu „Trolle” można znaleźć w salonach firmowych marki w całym kraju oraz na stronie internetowej: www.gatta.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się