Jak wykorzystać sitcom w reklamie? Pizza Hut robi to bezbłędnie

Jak wykorzystać sitcom w reklamie? Pizza Hut robi to bezbłędnie

Pizza Hut stworzyła, krótkie 30 sekundowe reklamy w stylu sitcom. Każda z nich wyświetlana jest na innym kanale, bo target do którego ma dotrzeć jest inny.

Na pierwszym spocie widzimy młodych korzystających z uciech życia, dlatego reklama wyświetlana jest na MTV.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ten pomysł na kampanię miał pokazać, że dzięki dystansowi stajemy się pewniejsi siebie (co możemy uczcić w sieci Pizza Hut). 

Drugi spot wyświetlany jest na VH1, Widzimy na nim młodego człowieka, który stworzył specjalne studio zdjęciowe do „selfie”.

Trzeci spot zdradza jak radzić sobie z konkurencja w firmie! Co łączy humor w miejscu pracy, szczenięta i DJ-ów?

Czym jest sitcom? To rodzaj serialu komediowego, w którym dominuje tzw. humor sytuacyjny. Akcja sitcomu rozgrywa się przez większość czasu w jednym pomieszczeniu. Ten pomysł na serial powstał w Stanach Zjednoczonych.

PS

Netflix wykorzystał sitcom jakim są „Przyjaciele” do reklamy w serwisie YouTube, jak Wam się podoba ten pomysł?

 PS 2

Jeszcze jednym, dobrym wykorzystaniem sitcomu, jest reklama Snickersa w której wystąpił Danny „Maczeta” Trejo jako głodna bohaterka familijnego serialu „The Brady Bunch”.

Znacie jeszcze inne, ciekawe przykłady wykorzystania znanych Sitcomów w reklamach? 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij