TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jak wykorzystać sitcom w reklamie? Pizza Hut robi to bezbłędnie

Jak wykorzystać sitcom w reklamie? Pizza Hut robi to bezbłędnie
Pizza Hut stworzyła, krótkie 30 sekundowe reklamy w stylu sitcom. Każda z nich wyświetlana jest na innym kanale, bo target do którego ma dotrzeć jest inny.
O autorze
1 min czytania 2017-01-17

Na pierwszym spocie widzimy młodych korzystających z uciech życia, dlatego reklama wyświetlana jest na MTV.

Ten pomysł na kampanię miał pokazać, że dzięki dystansowi stajemy się pewniejsi siebie (co możemy uczcić w sieci Pizza Hut). 

Drugi spot wyświetlany jest na VH1, Widzimy na nim młodego człowieka, który stworzył specjalne studio zdjęciowe do „selfie”.

Trzeci spot zdradza jak radzić sobie z konkurencja w firmie! Co łączy humor w miejscu pracy, szczenięta i DJ-ów?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Czym jest sitcom? To rodzaj serialu komediowego, w którym dominuje tzw. humor sytuacyjny. Akcja sitcomu rozgrywa się przez większość czasu w jednym pomieszczeniu. Ten pomysł na serial powstał w Stanach Zjednoczonych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Netflix wykorzystał sitcom jakim są „Przyjaciele” do reklamy w serwisie YouTube, jak Wam się podoba ten pomysł?

 PS 2

Jeszcze jednym, dobrym wykorzystaniem sitcomu, jest reklama Snickersa w której wystąpił Danny „Maczeta” Trejo jako głodna bohaterka familijnego serialu „The Brady Bunch”.

Znacie jeszcze inne, ciekawe przykłady wykorzystania znanych Sitcomów w reklamach?