FilmSuez – niezależna wytwórnia filmowa z Argentyny pokazuje, jak ludzie ignorują zdrowy rozsądek by osiągać idiotycznych celów.
Bezglutenowe pierożki, brak WiFi na obiedzie u babci, czy zbyt mało retweetów – to powoduje, że stworzyliśmy nowy kanon obsesji w XXI w. W jednym ze spotów potwornie głodni rozbitkowie znajdują puszkę tuńczyka, by zaraz znów wrzucić ją do oceanu, gdyż zawiera zbyt dużo… rtęci?
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W drugim spocie z kolei widzimy ratowników medycznych, którzy, aby uratować człowieka, muszą najpierw zrobić dobre selfie 😉
Kampania zdobyła brązowego Lwa na festiwalu Cannes.
Jakiś czas temu Apple zaprezentowało nam wizję APPokalipsy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Teraz, dzięki aplikacjom mamy więcej możliwości, jednak co by się stało, gdyby nagle wszystko przestało działać?
PS2
Apokalipse w zupełnie inny sposób zaprezentował producent Tequili. Nie znasz dnia ani godziny mówią, ale apokalipsa przyjdzie prędzej czy później. Zanim jednak to nastąpi… Jose Cuervo przypomina, by nie zmarnować żadnego dnia!