Trzylatek z załogą Volvo miał zaszczyt tworzyć historię, otwierając nowe Volvo VNL 760 mierzące ponad 21 metrów długości! Dodatkowo chłopak mógł przespać się w kabinie kierowcy i obejrzeć w niej bajkę. 😉
„Ustanowienie rekordu było naprawdę niezwykłe” – powiedział Magnus Koeck, wiceprezes ds. Marketingu i zarządzania marką Volvo Trucks North America. „To, co było dla mnie najbardziej satysfakcjonujące, to fakt, że Joel jest tak bardzo podekscytowany, widząc nowy model Volvo”.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Nowa seria Volvo VNL wprowadza przełomową technologię, która zaspokaja potrzeby dzisiejszych profesjonalnych kierowców. Innowacje, które zastosowała marka pomagają w zakresie wydajności i bezpieczeństwa, jak żadne, dotychczasowe, modele.
PS
W swoich testach Volvo już raz “podjęło współpracę” z dzieckiem. W jednym z testów czteroletnia dziewczynka sprawdzała wydajność i bezpieczeństwo jednej z ciężarówek.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Więcej testów Volvo Trucks zobaczycie poniżej:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W jednej ze swoich najnowszych reklam, Volvo wykorzystuje pierwszy dzień szkoły bohaterki, aby zilustrować, jak jedna chwila może wpłynąć na całe życie.