W 2016 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Almatur, Zalando, Medicover, Idea Bank, rankomat.pl, Raiffeisen POLBANK, a także wiele agencji reklamowych i domów mediowych.
Całkowita liczba użytkowników platformy zbliża się już do 5 tys., z czego ponad 3 200 stanowią blogerzy (infografika). – W 2015 r., w drugim roku funkcjonowania platformy, udało nam się podwoić przychody i podobnie udany okazał się rok 2016, jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że udaje nam się utrzymać taką dynamikę wzrostu – mówi Piotr Łokuciejewski, project manager w www.REACHaBLOGGER.pl.
Zobacz również
Przychody REACHaBLOGGER.pl za 2016 r. wyniosły 124 tys. zł, wobec 57 tys. zł w roku 2015. Liczba transakcji (kupionych wpisów sponsorowanych) wzrosła o 50 proc., do prawie 2 000 (wobec ok. 1300 rok wcześniej). W gronie nowych klientów, pozyskanych w 2016 r., znaleźli się m.in.: Almatur, Zalando, Medicover, Idea Bank, Papiery POL, rankomat.pl, Super Prezenty, Raiffeisen POLBANK oraz szereg agencji reklamowych i domów mediowych.
REACHaBLOGGER.pl to platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji. Podstawowe produkty to: wpis inspirowany i test produktu lub usługi. REACHaBLOGGER.pl jest platformą peer-to-peer i umożliwia bezpośrednie „zakupy” u blogerów.
Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W gronie klientów korzystających do tej pory z usług platformy znaleźli się m.in. Agora, Money.pl, Lemon Sky JWT, Idea Bank, K2, Rankomat.pl, Super Prezenty czy Raiffeisen Bank, Almatur, Zalando, Medicover, Idea Bank, Raiffeisen POLBANK.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej na: www.REACHaBLOGGER.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing