TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wielki powrót Legendary Mana – nowa kampania Old Spice

Wielki powrót Legendary Mana – nowa kampania Old Spice
Old Spice w 2010 roku zadebiutował na Super Bowl reklamą „The Man Your Man Could Smell Like”. Wczoraj marka rozpoczęła w internecie emisję nowego spotu „Jungle Hero”, który również wyświetlony zostanie podczas rozgrywek.
O autorze
1 min czytania 2017-02-02

Old Spice przywróciło w nowym spocie legendarnego mężczyznę, w którego rolę wcielił się Axel Kiener. Nowe reklamy mają być pocieszeniem, jeśli mężczyźni poczują się rozczarowani innymi reklamami wyświetlanymi podczas Super Bowl. 

Kampania pod hasłem „Don’t smell yourself short” ruszyła w Internecie  w środę, a w telewizji widzowie zobaczą ją w najbliższą niedzielę. 60 sekundowy spot, w którym tytułowy „Jungle Hero” rozmawia z gorylami, będzie kosztował markę ok. 10 mln $. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy z Portland.





LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Najnowsza kampania Old Spice to nie pierwsza, w której udział brał Axel Kiener. Poprzednie reklamy z jego udziałem możecie zobaczyć poniżej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Widzieliście już najdziwniejszą reklamę w dorobku Old Spice? Jeśli nie, zobaczcie:

PS 3

Wiecie jak zmienił się wizerunek i przekaz Old Spice’a na przestrzeni lat w USA? Jeśli nie, przeczytajcie → tutaj.