Ale zanim udamy się na romantyczne kolacje z drugimi połówkami, zobaczcie nasz przegląd reklam walentynkowych!
Spot zatytułowany „The Story of Sarah & Juan” opowiada w dość ujmujący sposób historię znajomości, a później miłości dwojga młodych ludzi. Zobaczcie, jak miłość potrafi przetrwać próbę czasu, a opakowanie gum do żucia może połączyć w reklamie Wrigley Extra.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kolejny spot przedstawia inną miłość. W 60 sekund w piękny i niezwykle prosty sposób zobaczymy wartość rodzicielstwa.
W Walentynki warto pamiętać, że miłość nie ma etykietek. Amerykańska organizacja Ad Council pokazała to w Santa Monica w bardzo ciekawy sposób!
PKO przypomniało nam niedawno, że #MiłośćMamyZaZero! Wystarczą bardzo proste słowa!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agent Provocateu we współpracy z Rosie Huntington-Whiteley, ostrzega Panów przed konsekwencjami nie spędzania wspólnie walentynek
Słuchaj podcastu NowyMarketing
John Lewis pokazał nam zupełnie inną odsłonę miłości w spocie zatytułowanym „The Journey”.
Choć reklama Vodafone nie trwa wiecznie to spot można nazwać małym arcydziełem. Vodafone bez nachalności i zbędnych słów przekazuje istotę hasła kampanii: „Good things should last forever”.
Deadpool przekonuje nas, że nawet zwiastun filmu, który do komedii romantycznych nie należy, może być romantyczny…
A w jednej z najnowszych walentynkowych reklam zobaczymy Pamelę Anderson, która na pewno niejednego z nas zaskoczy, zobaczcie!
A Wy, macie swoje ulubione reklamy walentynkowe?