Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Empik zachęca do czytania (nie tylko) w metrze

Grupa Ströer realizuje w warszawskim metrze ambientową akcję społeczną polskiego lidera rynku dóbr kultury.
O autorze
1 min czytania 2013-04-16

Tylko 11% Polaków czyta ponad 7 pozycji rocznie, a aż 60% dorosłych w naszym kraju nie czyta książek w ogóle! Miedzy innymi takie dane pojawiły się na ścianach stacji metra Centrum w ramach organizowanej przez Empik akcji promującej czytelnictwo „A Ty do czego używasz książek?”. W ramach projektu stworzono 6 różnych kreacji.

– Kampania skierowana jest do wszystkich, którzy nie znają jeszcze przyjemności płynącej z czytania lub zdążyli o niej zapomnieć. W metrze została zrealizowana nieprzypadkowo – to właśnie podczas korzystania z komunikacji zbiorowej, kiedy nie musimy skupiać się na prowadzeniu samochodu, możemy delektować się lekturą, dzięki czemu podróż minie nam szybciej i milej. Jak pokazują badania, część z pasażerów wie to od dawna – 36% Polaków korzystających w drodze do pracy z transportu miejskiego deklaruje, że podczas przemierzania trasy czyta książki. Poprzez naszą akcję chcemy zachęcić do tego kolejnych – Monika Marianowicz – Menadżer ds.PR i Eventów w Empiku.

Kampania „A Ty do czego używasz książek?” rozpoczęła się 15 kwietnia b.r. i potrwa do końca miesiąca. Towarzyszą jej plakaty w sklepach sieci Empik, różnorodne aktywności w przestrzeni miejskiej (mural na warszawskim Powiślu, „ubranie” parteru Juniora w książki, dzięki czemu Empik zamieni się w gigantyczną półkę), a także mnóstwo wydarzeń, happeningów, promocji i spotkań z autorami w kilku miastach oraz działania PR.

Za realizację akcji odpowiada Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra, natomiast kreację wykonał artysta grafik Grzegorz Sikora, autor bloga piktografiki.com i laureat Konkursu na Blog Roku 2011.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj