Joanna Gerlee (Digital Kingdom): We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest zaufanie

Joanna Gerlee (Digital Kingdom): We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest zaufanie
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Joanna Gerlee - Dyrektor Kreatywna i Partner w Agencji Digital Kingdom.
O autorze
1 min czytania 2017-06-06

1. W marketingu najważniejsze jest…

Niewchodzenie w schematy.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

To Żywy Gig dla Czwórki Polskiego Radia. Połączenie dobrego konceptu i wielkiego zaufania, którym Klient nas obdarzył, było absolutnie odświeżające.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Było założenie firmy.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to taki projekt, który w procesie tworzenia nie stracił swojej esencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

 Wszystkie kampanie Żubra.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Zdecydowanie live’y, wideo i zdjęcia 360 i holistyczne podejście do kampanii, tak by była spójna, ale i atrakcyjna w każdym swoim aspekcie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Te, które są niedopasowane do danej sytuacji, tylko mechanicznie kopiują inne success stories.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…

Zaufanie.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Ze wszystkiego, co nie jest związane z marketingiem.

10. Moja kampania marzeń…

To każda następna.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że… 

Przychodzi mi to z łatwością.