Joanna Gerlee (Digital Kingdom): We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest zaufanie

Joanna Gerlee (Digital Kingdom): We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest zaufanie

Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Joanna Gerlee - Dyrektor Kreatywna i Partner w Agencji Digital Kingdom.

1. W marketingu najważniejsze jest...

Niewchodzenie w schematy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł...

To Żywy Gig dla Czwórki Polskiego Radia. Połączenie dobrego konceptu i wielkiego zaufania, którym Klient nas obdarzył, było absolutnie odświeżające.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Było założenie firmy.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to taki projekt, który w procesie tworzenia nie stracił swojej esencji.

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

 Wszystkie kampanie Żubra.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to...

Zdecydowanie live'y, wideo i zdjęcia 360 i holistyczne podejście do kampanii, tak by była spójna, ale i atrakcyjna w każdym swoim aspekcie.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Te, które są niedopasowane do danej sytuacji, tylko mechanicznie kopiują inne success stories.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest...

Zaufanie.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Ze wszystkiego, co nie jest związane z marketingiem.

10. Moja kampania marzeń...

To każda następna.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że… 

Przychodzi mi to z łatwością.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij