Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

PZU z youtuberami przyciągnęło ponad milion widzów

Już ponad milion widzów obejrzało film stworzony przez PZU i youtuberów: Huyen i Marcina, twórców emce kwadrat - popularnonaukowego kanału na YouTube. Radzą na nim, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach. „Ten film może kiedyś uratuje Ci życie” błyskawicznie stał się hitem sieci.
O autorze
1 min czytania 2017-09-08

Tak ogromną widownię produkcja PZU i youtuberów z emce kwadrat osiągnęła zaledwie w ciągu kilku tygodni od premiery. Huyen pokazuje w filmie jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się w każdym domu. Dowiemy się m.in. jak zgasić płonącą kuchenkę, wydostać się z ogarniętego pożarem budynku czy wezwać pomoc w potrzebie.

– Nasz pilotażowy projekt z youtuberami z emce kwadrat okazał się strzałem w dziesiątkę. Cieszy nas ogromna popularność tej produkcji, zwłaszcza wśród najmłodszych internautów. Informacje, które przekazuje Huyen, każdy powinien znać na pamięć. Bo przecież może się zdarzyć, że dzięki nim uratujemy swoje życie – mówi Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU.

Emce kwadrat to kanał na YouTube, w którym różne naukowe zagadnienia wyjaśniane są w luźnej, ciekawej, a czasem zabawnej formie. Kanał tworzą dwie osoby – Huyen i Marcin. Pierwszy ich film powstał w 2014 r. Dwa lata później twórcy kanału emce kwadrat otrzymali dwie prestiżowe nagrody Grand Video Awards, za film popularnonaukowy roku oraz za osobowość roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj