TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama zmienia spojrzenie: reklamy antynikotynowe

Reklama zmienia spojrzenie: reklamy antynikotynowe
Kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracają uwagę odpowiednich grup społecznych oraz tych, którzy wolni są od jakichkolwiek nałogów. Liczy się podejście do tematu i przekaz, czasem bardzo dosłowny.
O autorze
1 min czytania 2017-10-06

Nie liczą się natychmiastowe skutki, a poruszenie i zakorzenienie się w naszych głowach.

Przygotowaliśmy dla Was pierwszą część reklam, które poruszają problem uzależnienia od nikotyny. Zobaczcie szokujące kampanie i dajcie nam znać, która z nich najbardziej podziałała na Waszą wyobraźnie!

#9

Miroslav Vujovic zaprezentował oryginalny i sugestywny sposób do przekonania ludzi, jak negatywnie na nasz organizm wpływa uzależnienie od nikotyny. Artysta na opakowaniu paczki papierosów umieścił młodą kobietę o śnieżnobiałym uśmiechu. A co jeśli po kolei wyciągniemy papierosy z paczki?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#8

Mówi się, że płuca są jak gąbki, które stworzone zostały, by filtrować wdychane przez nas powietrze, jednak u palaczy sprawy mają się trochę inaczej. Ile rakotwórczej smoły można wycisnąć z takiej „gąbki”?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#7

Dlaczego w tej niemieckiej kampanii, która ostrzegać ma przed niepożądanymi skutkami palenia, dziewczynka widzi martwych ludzi? Pamiętaj, że palenia nie rzucasz tylko dla siebie, ale także dla swoich bliskich .

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#6

Papierosy, od lat huczy się, że są niezdrowe dla naszego organizmu, do tego ich uciążliwy zapach. Od pierwszego papierosa, którego zapalimy, w naszym ciele zaczynają się mutację. Jakie?

#5

Doskonale wiemy, że bycie aktywnym palaczem to jedno, istnieje jeszcze bierne palenie. Pamiętaj, że palenie to nie tylko samobójstwo, ale i morderstwo…

#4

Korporacja Phillip Morris została mocno dotknięta w przewrotnej kampanii antynikotynowej. Na plakacie widzimy popiół z papierosa przyrównany do popiołów człowieka. W domyśle – śmierć zapewne nastąpiła wskutek choroby wywołanej paleniem.

#3

Wszyscy dobrze wiemy, że papierosy zabijają. Jeśli chcesz podjąć z nimi walkę, musisz pamiętać, że będzie ona długa i mozolna. Ale czy każdy wie, jakie zmiany powodują w organizmie?

#2

Korporacje nikotynowe zarabiają setki miliardów dolarów rocznie ze sprzedaży papierosów. Organizacja Truth zapytała pracowników jednej z takiej korporacji, czy wiedzą ile dziennie osób umiera z powodu nikotyny?

#1

Nic tak nie dociera do ludzi, jak żywe przykłady. W jednej z amerykańskich kampanii poznajemy Terrie, niegdyś piękną cheerleaderkę, która przyznaje, że pali od 13 roku życia. Usunięcie krtani sprawiło, że odstawiła rujnujące jej życie papierosy.