TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Prudential rusza z pierwszą kampanią reklamową

Prudential startuje z pierwszą kampanią reklamową, która wprowadza markę Prudential na polski rynek. Główny komunikat odwołuje się do idei regularnego oszczędzania dla zapewnienia dzieciom bezpieczeństwa finansowego w przyszłości. Prudential promuje w ten sposób Premiopolisę "Start w życie".
O autorze
2 min czytania 2013-04-05

Działania reklamowe mają charakter zarówno wizerunkowy, jak i produktowy. Kampania reklamowa jest pierwszą ogólnopolską kampanią Prudential w Polsce po ponad 70 latach nieobecności. Prudential był już obecny w Polsce w latach 20-tych i 30-tych, jednak wojna przerwała tę wspólną historię. – Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie marki Prudential polskim klientom. Zależy nam, aby zbudować świadomości Prudentialu na naszym rynku, a także kreować pozytywny wizerunek marki – mówi Wojciech Pronobis, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Prudential w Polsce.

Dodatkowo Prudential promuje w kampanii unikatowe ubezpieczenie – Premiopolisę „Start w życie”. Działania promocyjne obejmują komunikację w TV, internecie, sieciach kin oraz reklamę outdoorową w największych ośrodkach miejskich w Polsce. Spoty telewizyjne o długości 45s i 30s będą emitowane w głównych i tematycznych stacjach TV. Głównym bohaterem spotu Prudential jest chłopiec, widziany z perspektywy matki. – W reklamie odwołujemy się do niezwykle prawdziwego i silnego insightu konsumenckiego, że w oczach rodziców, dziecko zawsze pozostanie dzieckiem i już teraz warto zatroszczyć się o jego przyszłość – mówi Karol Kamas, Marketing Communication Manager Prudential w Polsce. – W ten sposób chcemy przedstawić markę Prudential jako świadomą, wspierającą, dzięki której można kształtować swoją przyszłość – dodaje Karol Kamas.

Spot reklamowy w inteligentny i ciepły sposób pokazuje, że czas płynie szybko i każde dziecko – prędzej czy później – stanie się osobą dorosłą. Bazując na tym samym koncepcie przygotowana jest również komunikacja w głównych portalach internetowych i społecznościowych oraz kampania display i wideo w sieci. Ponadto do kina przygotowane są dwa spoty – 45s, a także specjalny kinowy spot o długości aż 75s, które będą prezentowane w blokach specjalnych w 26 kinach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Poznanie, Trójmieście oraz na Śląsku. Kampania w mediach tzw. off-line potrwa do połowy maja, natomiast w internecie – aż do końca czerwca.

Działania komunikacyjne obejmują również nośniki outdoorowe zlokalizowane w miastach, w których na początku skupia swoją działalność Prudential. W tym przypadku layout będzie przedstawiał dwa zdjęcia tej samej osoby w wieku kilku i dwudziestu-kilku lat. Celem zestawienia obu zdjęć jest sugestywne przedstawienie mijającego czasu i pokazanie, że wkrótce również twoje dziecko stanie się dorosłe. Kampania outdoorowa obejmuje wielkoformatowe siatki winylowe oraz tablice w różnych formatach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Naszą kampanią chcemy przypomnieć, że nasze pociechy prędzej czy później wejdą w dorosłe życie. Naszym zdaniem warto im pomóc w każdym aspekcie życia, również finansowym. Premiopolisa „Start w życie” jest innowacyjnym produktem, który pozwoli naszym klientom zapewnić bezpieczną przyszłość swoim dzieciom. W kampanii reklamowej przede wszystkim chcieliśmy podkreślić efekt upływającego czasu, który biegnie szybciej niż może się nam wydawać. Liczymy na to, że za sprawą naszego komunikatu odbiorca zada sobie pytanie: „a co ja zrobiłem, żeby zapewnić moim dzieciom łatwiejszy start w dorosłość?” Jeżeli taki będzie efekt, osiągniemy jeden z założonych celów – wyjaśnia Wojciech Pronobis.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koncepcję kreatywną opracowała agencja reklamowa Brain, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Obsługa w zakresie marketingu internetowego leżała po stronie agencji Next.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się