Hazard. Nie igraj – murale w największych polskich miastach

W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj.” na ulicach Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska, Gdyni i Wrocławia pojawiły się murale z hasłami „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”.
O autorze
1 min czytania 2013-07-04

Ich celem jest zwrócenie społecznej uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych wśród młodych ludzi w wieku od 15 do 24 lat. Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przez Fundację CBOS, ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia.

Problem ten ma uświadamiać pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, która swym zasięgiem obejmuje on-line, mobile, social media, reklamy w kinie oraz ambient .

Reklamy display dostępne są na największych portalach horyzontalnych. Spoty reklamowe można było obejrzeć na YouTube, w sekcjach VOD Onet, a także w sieci kin Multikino. W portalu społecznościowym Facebook prowadzony jest profil „nie igraj”, który skupia ponad 2 400 fanów.

Istotnym elementem kampanii jest ambient – murale obecne w 6 najważniejszych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni i Wrocławiu, a także vlepki, naklejki na lustrach i plakaty w kinach, pubach i centrach rozrywki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku od 15 do 24 lat, czyli pokolenie Y, określane również mianem pokolenia klapek i iPodów czy generacją nanosekundy. Aktywności kierowane są także do rodziców i opiekunów oraz nauczycieli i dyrektorów szkół.

Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, za kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za PR odpowiada agencja Personal PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Realizacja kampanii rozpoczęła się w ubiegłym roku i zakończy się w październiku 2013 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Relacje z powstawania murali można obejrzeć na youtube.com:

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: www.nieigraj.com.pl