Rekrutacja wystartowała 12 sierpnia br. i potrwa trzy tygodnie. Jej celem jest wyłonienie osób, które dołączą do dynamicznego zespołu pełnego prawdziwych entuzjastów piwa.
Proces rekrutacyjny składa się z 3 etapów. Etap I polega na przejściu quizu Gra o Bro, umieszczonego na stronie www.beerlovers.pl i na fanpage Beerlovers na Facebooku. Aplikacja w formie gry składa się z kilku rund. Po wypełnieniu danych osobowych każdy „gracz” buduje postać, której nadaje cechy swojej osobowości. Aplikacja zawiera również pytania otwarte, sprawdzające wiedzę z zakresu social media, umiejętności redaktorskie i kreatywność kandydatów.
Zobacz również
W drugim etapie rekrutacji kilkunastu kandydatów wybranych spośród wszystkich zgłoszeń zostanie zaproszonych na warsztat w siedzibie Kompanii Piwowarskiej w Warszawie lub w Browarze w Tychach, podczas którego nie tylko będzie rozwiązywać zadania rekrutacyjne, ale również poznawać ciekawostki na temat piwa. Ostatnią fazą będzie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy najlepiej wypadli w całym procesie rekrutacji.
Troje najlepszych otrzyma propozycję pełnoetatowej pracy w portalu Beerlovers.pl. Do dynamicznego zespołu pełnego prawdziwych entuzjastów piwa w październiku dołączy koordynator i dwóch specjalistów ds. interaktywnych.
Poznaj Cropink – szybko i prosto twórz reklamy produktowe. Uwolnij Twoją kreatywność
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Portal Beerlovers.pl to miejsce stworzone dla miłośników piwa. Zawartością serwisu będą artykuły dotyczące tego trunku. Na Beerlovers.pl dowiemy się m.in. czym jest piwo i jak powstaje, jakie piwo wybierać na różne okazje, poznamy najciekawsze etykiety na piwnych butelkach i kultowe sceny filmowe z piwem w roli głównej. Użytkownicy będą również mogli dzielić się zdjęciami, tworząc „piwną galerię”. Na beerloversów czeka także wiele atrakcji w postaci quizów, gier i konkursów, w których będą mogli zbierać punkty i nagrody. Portal docelowo będzie zawierał także bazę najlepszych barów i pubów w całej Polsce.
Start portalu Beerlovers.pl zaplanowano na początek września. Właścicielem portalu jest Kompania Piwowarska S.A., lider branży piwnej w Polsce. Za realizację projektu odpowiada Agencja interaktywna Kalicińscy.com.