Złota Stevie Award dla kampanii Sony realizowanej przez Think Kong

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Złota Stevie Award dla kampanii Sony realizowanej przez Think Kong

Kampania realizowana przez agencję social media Think Kong dla Sony została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards 2013 w kategorii Marketing Campaign of the Year – Electronics.

Celem realizowanej w 2012 r. kampanii była promocja aparatów cyfrowych Cyber-Shot z wykorzystaniem blogów. W jej wyniku na ponad 50 blogach o tematyce fotografii, lifestyle i podróży ukazały się artykuły dotyczące nowych aparatów fotograficznych Sony. Łączny zasięg publikacji i wzmianek o nich w social media to ok. 2 mln osób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W połowie 2012 roku agencja Think Kong otrzymała zadanie – jak najszybciej i jak najskuteczniej wypromować w Internecie nową serię aparatów Sony Cyber - Shot. Działania miały zapewnić dotarcie, do trudnej grupy docelowej, która na co dzień bombardowana jest ogromną liczbą komunikatów marketingowych i promocyjnych - aktywnych, młodych ludzi, dla których liczą się nie tylko parametry sprzętu, ale też jego wygląd, jakość i poręczność. Jak sprawić, aby komunikat nie umknął ich uwadze?

Odpowiedź jest prosta. Trzeba zaangażować tych, za którymi młodzi ludzie podążają, których uważają za trendsetterów, których wyborami sugerują się przy zakupach - popularnych blogerów piszących na tematy lifestyle, podróżnicze i oczywiście fotograficzne. To dawało pewność, że temat będzie przedstawiony kreatynie i niesztampowo.

Na podstawie zasięgu bloga, stopnia interakcji z czytelnikami, jakości publikowanych postów oraz wpływu blogera na społeczność czytelników wytypowano 56 kluczowych, którym powiedziano jedno: opiszcie swoje odczucia na temat aparatów SONY. Zwrócicie uwagę na ich poręczność, jakoś zdjęć i design. Tak właśnie zrobili.

Za realizację projektu ze strony agencji Think Kong był odpowiedzialny Adam Skrzypek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij