Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Szybka randka z rekruterem – rusza nowa kampania „Job Dating” Accenture Operations

Digitalowe formularze wzorowane na znanych aplikacjach randkowych i szybkie randki z rekruterami to kolejne niestandardowe rozwiązania, które Accenture Operations wdraża, by pozyskać nowych pracowników.
O autorze
2 min czytania 2019-02-20

We wtorek, 19 lutego br. w warszawskiej Bibliotece Uniwersyteckiej odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu szybkich randek z rekruterami, organizowane przez Accenture Operations. Wydarzenie skierowane było do wszystkich osób, które szukają pomysłu na podjęcie interesującej pracy tuż po studiach lub jeszcze w ich trakcie.

– W naszej nowej kampanii, w pełni świadomie porównujemy rekrutację do szybkich randek i aplikacji randkowych. Wiemy bowiem, że w obu przypadkach bardzo ważną rolę odgrywa pierwsze wrażenie i możliwość swobodnego sprawdzenia się w nowym otoczeniu. Wierzymy, że decydując się na tak unikalną formułę rekrutacji, mocniej zapadniemy w świadomości kandydatów i szybko skrócimy dystans, który często jest jedną z największych barier każdej rozmowy o pracę – wyjaśnia Edyta Gałaszewska-Bogusz, dyrektor zarządzająca Accenture Operations w Polsce.

Główną grupą docelową kampanii „Job Dating” są osoby, które chciałyby sprawdzić się w międzynarodowej, szybko rozwijającej się firmie. Accenture Operations poszukuje osób, które posiadają już pierwsze doświadczenia zawodowe (ok. 2-letnie), dobrze znają języki obce (zwłaszcza inne niż angielski) i lubią pracować z ludźmi.

Internetowy test połączy człowieka z pracą

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rekruterzy Accenture Operations będą pozyskiwać CV kandydatów na dwa sposoby. Pierwszy z nich to strona jobdating.pl, na której firma stworzyła ankietę, działającą podobnie jak aplikacje randkowe. Każdy kandydat odpowiada na krótkie pytania, mając do wyboru opcję tak lub nie, np. „Czy 3200 puzzli to dobry pomysł na walentynkowy wieczór?”.

Następnie, na podstawie udzielonych odpowiedzi, specjalnie przygotowany algorytm przydziela każdej osobie obszary działalności Accenture Operations, które są najlepiej dopasowane do jej kompetencji i charakteru.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W ten sposób kandydat dowiaduje się, że jego typ osobowości najlepiej łączy się np. z działem obsługi klienta, IT lub obszarem finansów i księgowości. W naszej firmie każdy znajdzie dla siebie mnóstwo interesujących ścieżek rozwoju. Nasza walentynkowa ankieta ma być impulsem namawiającym do tego, by wysłać CV i sprawdzić się w kolejnych, bardziej zaawansowanych etapach rekrutacji – mówi Edyta Gałaszewska-Bogusz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szybka randka na uczelni

Drugim sposobem pozyskiwania CV w ramach kampanii Job Dating jest cykl szybkich randek z rekruterami, które odbędą się na terenie siedmiu uczelni w całej Polsce. Kandydaci, którzy przyniosą swoje CV, podczas indywidualnej sesji, będą mogli przekonać się, czy Accenture Operations to firma, w której chcieliby rozwijać swoja karierę. – W ciągu kilku minut obie strony będą mogły przedstawić swoje najmocniejsze atuty i oczekiwania. Dzięki temu kandydat błyskawicznie zorientuje się, czy Accenture Operations to firma, która jest mu pisana. Jeśli tak, osoba odpowiedzialna za rekrutację, zaprosi go do kolejnego etapu – tłumaczy Edyta Gałaszewska-Bogusz.

Pierwsze spotkanie z cyklu szybkich randek z rekruterami odbyło się 19 lutego br. na Uniwersytecie Warszawskim (Biblioteka Uniwersytecka). Kolejne wydarzenia zostały zaplanowane na 21 lutego na Akademii Leona Koźmińskiego, 26 lutego w Szkole Głównej Handlowej, 28 lutego w Grupie Uczelni Vistula, 6 marca na Uniwersytecie Jagiellońskim, 7 marca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz 12 marca na uczelni SWPS.