TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zalando ułatwia klientom robienie świadomych zakupów w Black Friday

Zalando z okazji tzw. Cyber Week'u przygotowało przeceny na produkty z różnych kategorii, których kulminacja nastąpi w Black Friday. W tym roku klienci platformy mogą dokonywać zakupów w sposób jeszcze bardziej zrównoważony.
O autorze
2 min czytania 2019-11-28

Zalando rozpoczęło swój piąty Cyber Week, czyli tydzień okazji, którego kulminacyjnym punktem będzie Czarny Piątek 29 listopada. W czasie tegorocznych promocji, klienci platformy mogą dokonywać zakupów w sposób jeszcze bardziej zrównoważony. W nawiązaniu do niedawno ogłoszonej strategii zrównoważonego rozwoju, Zalando ułatwia im świadome wybory, inspirując ich i zapewniając im niezbędne do tego informacje. 

Zrównoważona moda: Zalando ułatwia odnalezienie przyjaznych środowisku produktów w swoim asortymencie

Zalando ma w swojej ofercie ponad 20 tys. produktów przyjaznych środowisku. Aby ułatwić klientom świadomy wybór, Zalando wprowadziło filtry umożliwiające znalezienie produktów przyjaznych środowisku, wegańskich oraz z bawełny organicznej, które objęte są zniżkami każdego dnia podczas trwania Cyber Weeku. Klienci mają możliwość zapoznania się z informacjami o zrównoważonych produktach i dokonać przemyślanego wyboru.

Zakupy: Zalando zachowuje neutralność węglową we własnych działaniach

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju, Zalando zobowiązuje się do zachowania neutralności węglowej dzięki kompensacji. Klienci mają możliwość kompensacji emisji CO2 z dostaw i zwrotów. Dzięki wprowadzonej funkcji, która pozwala im dopłacić 1 zł do zamówienia, mogą oni skompensować emisję spowodowaną dostawą oraz opakowaniem. Ponadto, Zalando wybiera odnawialne źródła energii i bardziej przyjazne środowisku możliwości dostawy.

Opakowania: Zalando używa recyklingowanych opakowań do przesyłki zamówień

Słuchaj podcastu NowyMarketing

85% klientów zwraca uwagę na przyjazne środowisku opakowania. Zalando nieustannie dąży do tego, aby ograniczać wpływ na środowisko, używając wielokrotnie tych samych materiałów i wykorzystując ponownie odpady z używanych opakowań. Podczas ubiegłorocznego Cyber Weeku, 89% zamówień zostało zapakowanych w paczki z odnawialnych surowców. W tym roku, kartony Zalando są zrobione w 100% z recyklingowanych materiałów, z zastosowaniem atramentów na bazie wody oraz klejów ze skrobi roślinnej, które minimalizują użycie taśm klejących. Torby wysyłkowe Zalando są wyprodukowane w 80% z recyklingowanych materiałów. Do 2023 roku, firma planuje także całkowite wyeliminowanie plastikowych opakowań jednorazowego użytku. Podczas tegorocznego Black Friday, większość klientów Zalando Beauty otrzyma swoje zamówienia w nowych kopertach, zrobionych w 100% z recyklingowanego papieru.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dostawa: Zalando oferuje możliwość wyboru przyjaznych środowisku metod dostawy

Zalando nieustannie testuje nowe i innowacyjne metody dostaw i zwrotów, przede wszystkim tych, które umożliwiają dostarczenie przesyłek do klientów w bardziej przyjazny środowisku sposób. Aktualnie, Zalando oferuje możliwość dostawy w dniu zamówienia w Szwajcarii dzięki wykorzystaniu rowerów towarowych oraz elektrycznych pojazdów, a w Hamburgu testuje wykorzystanie czterech różnych typów elektrycznych pojazdów na ostatnim etapie dostawy. W tym roku, prowadzone są także testy prywatnych punktów dostaw i zwrotów w Danii, przy współpracy z lokalnymi partnerami PostNord i Homerr. Prywatne punkty prowadzone są przez mieszkańców, którzy oferują swoje domy, jako miejsce odbioru i zwrotu paczek dla sąsiadów.