Pracuj.pl podąża za potrzebami szukających pracy i jako pierwszy tego typu serwis w Polsce już w 2010 roku udostępnił swoim użytkownikom aplikację mobilną. W lipcu tego roku wypuścił natomiast nowe jej wersje, na najpopularniejsze systemy operacyjne – iOS, Android oraz Windows Phone. Aplikacja pozwala nie tylko na szybkie i sprawne przeglądanie ofert pracy, lecz także odpowiadanie na nie bezpośrednio ze smartfona lub tabletu.
Teraz przyszedł czas na budowanie świadomości użytkowników Internetu w zakresie mobilnego szukania pracy. Jak mówi Anna Hołdyńska z Grupy Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl: – Celem działań promocyjnych jest wyrobienie wśród naszych użytkowników nawyku poszukiwania pracy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Szczególnie, że jak pokazują wyniki badania Ipsos z tego roku „E-commerce and m-commerce in Poland” już czterech na dziesięciu badanych Polaków ma smartfona, a przez ponad dwie godziny dziennie spędzają oni czas on-line wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Zobacz również
Użytkownicy smartfonów i tabletów mają nawyk częstego sprawdzania tego, co „w sieci piszczy” i korzystania z nich w sytuacjach, które wymuszają na nich chwilową bezczynność, np. podczas jazdy komunikacją miejską czy w oczekiwaniu na nią. Stąd pomysł Pracuj.pl na to, by udostępnić im możliwość skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi na przystankach autobusowych i tramwajowych. – Po raz pierwszy te nośniki zostały wykorzystane przez nas w ten sposób. Na razie testujemy to rozwiązanie na 10 przystankach w Warszawie. Na kolejnych 100 jest możliwość pobrania naszej aplikacji przy pomocy QR kodu, umieszczonego na citylightach – mówi Anna Hołdyńska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowością w działaniach Pracuj.pl jest też geotargetowana kampania SMS-owa w dużych centrach biznesowych w Warszawie i we Wrocławiu. Osoby, które znajdą się na ich terenie automatycznie otrzymają powiadomienie zachęcające do skorzystania z aplikacji mobilnej Pracuj.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampanię przygotowała i realizuje Grupa K2. To wspólna realizacja zespołu K2 i K2 Media.