– Nie boję się wyzwań, ale lubię być przygotowana na wszystko. Dlatego zawsze stawiam na kosmetyki, na których mogę polegać w trudnych sytuacjach. Zdecydowałam się na współpracę z marką Avon, ponieważ produkty z linii Power Stay wpisują się w mój styl życia – nie muszę zwalniać tempa, żeby poprawić makijaż. Zawsze dotrzymują mi kroku, niezależnie od tego, co robię – mówi Marcelina.
Modelka jest ambasadorką linii Power Stay, która została rozszerzona o nowe produkty zapewniające trwały i perfekcyjny makijaż oczu – Avon Power Stay Wodoodporny tusz do rzęs „24 godziny”, Avon Power Stay Supertrwały cień do powiek w kredce „16 godzin”, oraz Avon Power Stay Eyeliner „16 godzin”.
Zobacz również
– Lubimy podejmować współpracę z dziewczynami odważnymi, pewnymi siebie, mającymi „to coś”, co je wyróżnia i porywa tłumy. Dlatego i tym razem wybraliśmy ambasadorkę, która ma silną osobowość i nie boi się nowych wyzwań. Marcelina jest aktywna zarówno zawodowo jak i prywatnie, motywuje innych do działania. Linia Power Stay została stworzona właśnie z myślą o takich dziewczynach! – komentuje Anna Werstler, dyrektor marketingu CE Avon.
Marcelina Zawadzka pojawi się na okładce katalogu Avon nr 9/2020, dostępnego na rynku od 11 czerwca 2020 r. Tego dnia startuje kampania promująca linię Power Stay, która obejmuje działania PR, aktywności na social media marki oraz na Instagramie Ambasadorki.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]