Ruszyła nowa mobilna kampania marki Mercedes powiązana z poziomem naładowania baterii telefonu

YOC Poland, ad tech i broker reklamy mobilnej we współpracy z OMD Poland i Mercedes Benz Polska uruchomił innowacyjną kampanię reklamową skierowaną do użytkowników smartfonów. Za stworzenie kreacji w pełni odpowiada zespół kreatywny polskiego oddziału YOC.
O autorze
0 min czytania 2020-07-31

Innowacyjność kreacji polega na wykorzystaniu informacji o stanie baterii telefonu. Po kliknięciu w reklamę na ekranie pojawia się sugestia, jaką trasę użytkownik mógłby pokonać przy poziomie naładowania Mercedesa EQC odpowiadającym poziomowi naładowania baterii jego telefonu. Kreacja jest spersonalizowana, a propozycje tras wyświetlane są na dynamicznie zmieniającej się mapie. Całość wieńczy angażujący materiał wideo.

Kampania trwa do pierwszego tygodnia sierpnia, obejmuje swoim zasięgiem mobilną powierzchnię wiodących portali internetowych w Polsce.