Psychologia konsumenta: statystyki i nawyki kupujących online - infografika

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Psychologia konsumenta: statystyki i nawyki kupujących online - infografika

Ile osób czyta recenzje produktów? Jakie są najczęstsze przyczyny porzucania koszyka i przerywania zakupów?

Vouchercloud przygotował infografikę na temat psychologii konsumenta i czynników, jakie mają wpływ na dokonanie zakupów online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak zadbać o skuteczność sprzedaży online?

Okazuje się, że decyzje związane z zakupami w sklepach internetowych najczęściej nie mają nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem – są podejmowane w 90 sekund, niemal zawsze pod wpływem zdjęć lub materiałów video zamieszczonych przy opisie produktu (który jest przez nas czytany mniej dokładnie od komentarzy), lecz jeżeli strona nie załaduje się w ciągu trzech sekund, rezygnujemy z odwiedzin i niemal nigdy do tego sklepu nie wracamy. Wybraliśmy już odpowiedni produkt? Nie powiedziane, że transakcja dojdzie do skutku. Jeżeli trzeba będzie się zarejestrować (czyli stworzyć kolejne konto za pomocą nowego loginu i hasła, które trzeba będzie zapamiętać – bo przecież specjaliści od bezpieczeństwa w Internecie zabraniają używać jednego hasła do wszystkiego), to najprawdopodobniej skorzystamy z innego sklepu. Nie ma naszej ulubionej formy płatności? Ktoś chce nam koniecznie wysyłać newsletter i zaśmiecać nam skrzynkę? Idziemy na zakupy gdzie indziej. Prawda, że wiedza z zakresu zachowań konsumenckich może być przydatna?

Więcej szczegółów na infografice: 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij