Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W Finlandii pluszowe misie pilnują dystansu społecznego

W Finlandii pluszowe misie pilnują dystansu społecznego
Władze fińskiej sieci supermarketów wpadły na ciekawy pomysł zwrócenia uwagi mieszkańców na konieczność zachowywania dystansu społecznego – w komunikacji miejskiej przypominają o tym bowiem pluszowe misie. A to wszystko w szczytnym celu.
O autorze
1 min czytania 2020-12-21

Pandemia koronawirusa nie odpuszcza, w związku z czym cały czas zalecane jest, byśmy utrzymywali dystans społeczny – a już zwłaszcza, gdy korzystamy ze środków komunikacji miejskiej. 

Władze fińskiej sieci supermarketów Prisma postanowiły w niecodzienny sposób zwrócić uwagę mieszkańców na konieczność zachowywania social distancingu – zamiast zwykłych ulotek czy plakatów, w autobusach pojawiły się… pluszowe misie. To jednak nie wszystko – pluszaki zawierają w sobie ukrytą wiadomość, zaś aby ją odkryć, należy zeskanować smartfonem kod QR. Wówczas na ekranach telefonów pojawia się specjalna strona, na której widnieją informacją dotyczące aktualnie prowadzonych akcji charytatywnych, a także licznych sposób, jak można je wesprzeć.

Pluszaki są regularnie czyszczone, natomiast po zakończeniu akcji, zostaną przekazane do szpitala dziecięcego w Helsinkach.

Za realizację odpowiada agencja TBWA Helsinki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa firma Google postanowiła dodać nową funkcję do swojej popularnej aplikacji Google Maps – platforma pokaże bowiem, ile jest osób w danym sklepie, aby umożliwić uniknięcie tłoku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdaje klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.