Ahmad Tea London w nowej kampanii przypomina o tym, co najważniejsze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ahmad Tea London w nowej kampanii przypomina o tym, co najważniejsze

Izolacja, samotność i tęsknota za krótkimi, ale niezwykle ważnymi chwilami wśród bliskich. W emocjonalnym filmie Ahmad Tea London zwraca uwagę na to, jak pandemia zmieniła nasze relacje i wypłynęła na życie osób starszych.

Pandemia koronawirusa wywróciła nasze życie do góry nogami. Sytuacje, które kiedyś były czymś oczywistym, jak choćby odwiedziny u dziadków, dziś są niemożliwe. Staramy się chronić naszych najbliższych, ale ceną za ich bezpieczeństwo jest pogłębiająca się samotność. Brak spotkań z dziećmi, wnukami czy prawnukami sprawia, że seniorzy czują się opuszczeni. A przecież tak niewiele trzeba, żeby poprawić im nastrój. Może to być chociażby chwila online przy wspólnie wypitej herbacie. Do tego zachęca Ahmad Tea London w swoim najnowszym spocie, który można obejrzeć na kanale YouTube marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nasze tegoroczne działania uwzględniają sytuację, z którą wszyscy mierzymy się od kilku miesięcy. Od dłuższego czasu zapraszamy miłośników herbaty do oglądania Audiencji u Jej Wysokości na kanale YouTube naszej marki. Ostatnio gościliśmy osoby, które podpowiadały, jak dbać o zdrowie psychiczne i radzić sobie ze skutkami pandemii. Najnowszy film dotyczy szczególnej grupy, która odczuwa je wyjątkowo dotkliwie, a mianowicie osób starszych. Zamknięci w domach, odcięci od swoich najbliższych czują się bardzo samotni. Chcieliśmy więc przypomnieć, że można im pomóc, pamiętając o nich, dzwoniąc i w ten sposób być z nimi. Wspólne picie herbaty wcale nie musi być rytuałem, który porzucimy w pandemii – mówi Kornelia Rutkowska, marketing manager w LEVANT Foods, firmie generalnego dystrybutora marki Ahmad Tea London.

Za koncepcję, scenariusz i koordynację powstania sporu odpowiada agencja Q&A Communications. Reżyseria i realizacja spotu: Krotofilm.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij