O Klubie Komediowym z pewnością słyszeliście w kontekście słynnej parodii świątecznej reklamy Aparta. Mówi się nawet, że to głównie za sprawą prześmiewczej przeróbki o kampanii marki zrobiło się tak głośno.
Teraz Klub Komediowy postanowił zrobić parodię spotu promującego nowy kanał TVP Kobieta. Reklama bowiem wzbudziła niemałe kontrowersje wśród internautów – wiele osób zarzuciło stacji, że zwiastun przedstawia przerysowany i stereotypowy wizerunek kobiety, która tylko gotuje, sprząta i bawi się z dziećmi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do tego odnosi się m.in. Klub Komediowy w swojej humorystycznej parodii. Twórcy przeróbki nawiązują również do głośnych w ostatnich miesiącach Strajków Kobiet, a także wyśmiewają sam zamysł nowego kanału TVP – „Weź ochłap formatu, by zarobić krocie, podsyp stereotypem i maczaj w głupocie”.
PS
Z okazji ubiegłorocznego Dnia Kobiet postanowiliśmy zapytać kilka przedstawicielek płci żeńskiej z branży kreatywnej o to, jak ich zdaniem zmieniał się wizerunek kobiet w reklamie. Czy zmienił się na lepsze czy na gorsze? Co miało wpływ na to?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing