Polski oddział Burger Kinga wprowadza roślinne nuggetsy

Polski oddział Burger Kinga wprowadza roślinne nuggetsy
Roślinne nuggetsy to kolejna pozycja w Burger King, która pojawia się w menu restauracji w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie roślinnym jedzeniem wśród coraz szerszej grupy Polaków. Danie, podobnie jak Plant-based Whopper, zostało opracowane we współpracy z The Vegetarian Butcher.
O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Kolejna propozycja Burger King powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gości, którzy dopytywali o kolejne roślinne opcje w menu restauracji – to rozwiązanie dla wszystkich, zwłaszcza dla tych którzy chcąc ograniczać spożycie mięsa, jednocześnie poszukują bezkompromisowego smaku. Roślinne nuggetsy na bazie soi, podobnie jak te oryginalne z kurczaka, są chrupiące z zewnątrz, a delikatne i soczyste w środku.

– W Burger King zawsze stawiamy naszych gości na pierwszym miejscu i stale szukamy możliwości zapewnienia im nowych smacznych alternatyw. Dlatego od dziś mamy szczególną przyjemność zaproponować naszym gościom restauracji BK w Polsce nuggetsy na bazie roślin. Ci, którzy mieli możliwość ich spróbowania i porównania z tymi z kurczaka, uważają, że są równie pyszne. Naprawdę warto to sprawdzić! – podkreśla Zuzanna Kilar, brand manager Burger King Polska.

Recepturę nowych roślinnych nuggetsów, podobnie jak Plant-based Whopper, Burger King opracował z uznaną marką The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa.

Roślinne nuggetsy dostępne są w całej Polsce od 13 kwietnia. Nowość Burger King wspiera kampania w social mediach, którą przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Hayek Hospital w Bejrucie to pierwszy szpital na świecie, w którym pacjenci będą otrzymywali wyłącznie wegańskie posiłki. Dyrektorzy placówki podjęli taką decyzję m.in. w oparciu o badania WHO, mówiące o negatywnym wpływie produktów zwierzęcych na zdrowie człowieka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie tylko klopsiki czy wegańskie penne – szwedzka marka IKEA ogłosiła, że do 2025 roku połowę głównych dań w jej restauracjach będą stanowiły posiłki roślinne, zaś zaledwie 20% potraw zawierać będzie czerwone mięso.

PS3

Sieć McDonald’s nawiązała współpracę z firmą Beyond Meat, która słynie z produkcji roślinnych zamienników mięsa. W jej ramach już wkrótce w restauracjach marki pojawią się wegańskie burgery.