TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA stawia na kuchnię roślinną – do 2025 roku połowa menu w restauracjach sieci będzie wegańska

IKEA stawia na kuchnię roślinną – do 2025 roku połowa menu w restauracjach sieci będzie wegańska
Nie tylko klopsiki czy wegańskie penne – szwedzka marka IKEA ogłosiła, że do 2025 roku połowę głównych dań w jej restauracjach będą stanowiły posiłki roślinne, zaś zaledwie 20% potraw zawierać będzie czerwone mięso.
O autorze
1 min czytania 2020-12-04

IKEA już od jakiegoś czasu kładzie coraz większy nacisk na kwestie środowiskowe w swoich działaniach. Obejmuje to nie tylko kwestie związane z bardziej ekologicznymi opakowaniami produktów, czy też renowacją mebli, by dłużej utrzymać je w obiegu – marka bowiem dba również o to, co trafia na talerze klientów, stołujących się w jej restauracjach.

W ofercie gastronomicznej sieci IKEA znajdziemy już m.in. kultowe klopsiki w wersji wege, a także wegańskie penne, w którym mielone mięso zastąpione zostało roślinną alternatywą na bazie soi. Jak się okazuje, tego typu potraw w menu marki będzie jeszcze więcej.

IKEA bowiem ogłosiła, że do 2025 roku połowę głównych dań w jej restauracjach będą stanowiły posiłki roślinne. Natomiast jedynie 20% posiłków zawierać będzie czerwone mięso, które zdaniem licznych ekspertów, jest najbardziej szkodliwe dla naszej planety. Z kolei menu produktów pakowanych będzie się składać w 80% z posiłków roślinnych.

Zgodnie z zapowiedziami, IKEA do swojego menu chce wprowadzić roślinne zamienniki m.in. potraw z kurczaka, czy też ryb. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Sieć McDonald’s ogłosiła, że prowadzi testy roślinnego burgera, który ma być podobny w smaku do wołowego kotleta. Nowy produkt ma pojawić się ofercie marki w przyszłym roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W sierpniu br. brytyjska firma Meatless Farm ruszyła z nową kampanią promującą bezmięsne produkty. W jej ramach wypuściła serię billboardów z rzucającymi się w oczy, prowokacyjnymi hasami.