W klipie widzimy sportowców opowiadających o swoich treningach i emocjach związanych ze sportem, natomiast w tle – wprowadzone przez firmę ATLAS na początku marca – nowe, białe farby wewnętrzne do wykańczania i dekoracji wnętrz. Każdy ze sportowców jest ambasadorem jednego z produktów: windsurfer Paweł Tarnowski to twarz akrylowej ecoFarby, kierowca wyścigowy Maciej Steinhof wspiera promocję lateksowej optiFarby, zaś Jerzy Janowicz – proFarby lateksowej, przeznaczonej na wymagające podłoża. Produkty towarzyszą sportowcom także podczas widocznych w filmie treningów.
– Zostaliśmy zaproszeni przez firmę ATLAS do udziału w dowcipnym teledysku związanym z kampanią nowych produktów – opowiada Paweł Tarnowski. – Całą sytuację traktujemy z dużym dystansem, liczyła się dla nas przede wszystkim dobra zabawa, a tej na planie nie brakowało.
Zobacz również
Odwiedzający stronę ZrobimyCieNaBialo.pl mogą głosować na swojego ulubionego rapującego sportowca. Pierwsze sto pięćdziesiąt osób, które danego dnia oddadzą głos na wybranego zawodnika, otrzyma jednego z ponad 4000 przygotowanych przez firmę Atlasowych pluszowych bocianków. Konkurs trwa do wyczerpania puli nagród.
– W przypadku ATLASA zawsze mogę liczyć na budującą, ciekawą współpracę, pozytywną energię i ogromne poczucie humoru – mówi Jerzy Janowicz. – Cieszę się, że mogłem nagrać klip z Maćkiem i Pawłem, zwłaszcza, że ze względu na nasze treningi i plany wyjazdowe, bardzo rzadko mamy okazję spotkać się w pełnym składzie.
W spotach pojawiają się także profesjonalni wykonawcy – Autoryzowani Glazurnicy ATLAS, którzy tym razem mogą popisać się również talentem aktorskim. Udział fachowców to kontynuacja sposobu komunikacji łódzkiej firmy i projektów realizowanych we współpracy z wykonawcami. W ubiegłym roku wzięli oni udział w tworzeniu reklamy o „glazurnikach-astronautach”, układających płytki w przestrzeni kosmicznej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Wykonawców ATLASA miałem przyjemność poznać już wcześniej, na wyścigach i rajdach – dodaje Maciej Steinhof. – Motto firmy to „ATLAS wspiera fachowców”, zarówno budowlańców, jak i nas, sportowców. Tym razem to my spotkaliśmy się, by wspierać ATLASA w nowym projekcie i myślę, że wyszło rewelacyjnie. Połączenie sportu i muzyki z produktami to świetny pomysł na promocję, a robota na planie naprawdę nam się kleiła. Czekam na kolejne projekty marketingowe od ATLASA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły akcji znajdują się na stronie www.ZrobimyCieNaBialo.pl.