Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Instagram wprowadza możliwość ukrycia polubień pod postami

Instagram wprowadza możliwość ukrycia polubień pod postami
Czy to koniec walki o lajki i zasięgi? Na Instagramie użytkownicy mogą już ukrywać informację o liczbie polubień. Wkrótce taka możliwość ma się też pojawić na Facebooku.
O autorze
0 min czytania 2021-05-28

Do tej pory polubienia pod postami decydowały o zwiększaniu czyjejś popularności, a w konsekwencji wpływały na liczbę zawieranych współprac z influencerem. Można powiedzieć, że symbol, który miał być wyrazem sympatii i docenienia za jakąś pracę danej osoby, przyczynił się do rywalizacji i wyścigu po zasięgi.

Teraz jednak ma to się zmienić – Instagram właśnie ogłosił na swojej stronie internetowej, że zamierza dążyć do obniżenia obniżyć presji wśród użytkowników platformy. Już wkrótce każdy użytkownik będzie miał możliwość wyboru, czy chce, aby pod jego postami była widoczna dokładna liczna polubień. Wówczas wgląd w tę statystykę będzie miał tylko on, a nie jak dotąd, również osoby obserwujące jej profil. Co więcej, użytkownik będzie mógł również zdecydować, czy chce widzieć polubienia pod postami innych osób, które sam obserwuje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj