NFZ będzie tworzyć kampanię na temat żywienia w szpitalach

NFZ będzie tworzyć kampanię na temat żywienia w szpitalach

Strona internetowa, broszury, kwestionariusz a nawet plebiscyt na szpital z najlepszym jedzeniem – to tylko niektóre z elementów projektu, który planuje zorganizować Narodowy Fundusz Zdrowia.

W raporcie NIK z 2018 roku mogliśmy przeczytać , że jedzenie w polskich szpitalach wcale nie jest zdrowe, a tak naprawdę może szkodzić spożywającym je pacjentom. Czy coś zmieniło się w tej kwestii? Wydaje się, że nie, a jedynym pomysłem na poprawę wizerunku Narodowego Funduszu Zdrowia jest... przygotowanie kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat żywienia szpitalnego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Skąd o tym wiemy? NFZ opublikował zapytanie, aby najpierw oszacować wartość takiego zamówienia na realizację ośmiomiesięcznej kampanii na temat żywienia szpitalnego. Projekt miałby się składać z kwestionariusza oceny jakości posiłków w szpitalach (powstanie nawet plebiscyt na szpital z najlepszym jedzeniem), a kolejnym krokiem ma być przygotowanie raportu na temat jakości szpitalnego jedzenia.

Jednak nie tylko badania są elementem projektu – kolejnym zadaniem ma być przygotowanie strony internetowej z bazą posiłków dopasowaną do pacjentów szpitalnych. Na nowopowstałej witrynie pojawią się wszystkie materiały edukacyjno-informacyjne: broszura edukacyjna dla pacjentów o tym, jak ważne jest prawidłowe żywienie w trakcie choroby; ulotka promująca stronę internetową z bazą posiłków dla osób hospitalizowanych oraz diety.nf.gov.pl, broszura informacyjna dla szpitali i placówek – z najważniejszymi informacjami, jak ważne jest żywienie osób chorych przebywających na leczeniu szpitalnym. Z tych materiałów mieliby korzystać zarówno pacjenci, jak i pracownicy szpitali.

Być może najciekawszym elementem tego projektu byłyby webinary dotyczące żywienia szpitalnego – mają wziąć w nich udział eksperci, którzy omówią najważniejsze problemy związane z żywieniem pacjentów. Do tego jednak będą mieć dostęp tylko przedstawiciele administracji szpitali i osoby odpowiedzialne za żywienie w szpitalach.

Zainteresowane poprowadzeniem tego projektu agencje mogą przesyłać oferty do 30 lipca 2021 roku do godziny 12:00. Więcej informacji na stronie

PS

Jakiś czas temu Narodowy Fundusz Zdrowia we współpracy z Ministerstwem Zdrowia zaprezentował nowy spot w ramach kampanii #MaskujSię. Bohaterką reklamy jest nieostrożna staruszka, która zaraża się koronawirusem.

PS 2

Na dwóch ścianach Specjalistycznego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. Adama Grucy pojawią się niezwykłe murale. Pomysłodawcą projektu jest dyrektor szpitala Jarosław Czubak.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij