TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA wypuszcza limitowaną serię świec, które pachną jak słynne szwedzkie klopsiki

IKEA wypuszcza limitowaną serię świec, które pachną jak słynne szwedzkie klopsiki
Zakupy w sklepie IKEA wiążą się często z odwiedzeniem strefy gastronomicznej, w której dostępne są m.in. słynne szwedzkie klopsiki. Przysmak przez lata zyskał wielu fanów, co też postanowił wykorzystać gigant meblowy. W ofercie sklepu pojawi się produkt, który będzie roztaczał woń ulubionego dania.
O autorze
1 min czytania 2021-08-04

W zależności od tego, jak bardzo jesteś głodny, zapach klopsików unoszący się w domu może być torturą. Szczególnie, że aromat nie będzie pochodził z parującego, ciepłego dania na talerzu, ale ze… świeczki, która po zapaleniu będzie wydzielać z siebie łudząco podobną woń.

Okazuje się, że HUVUDROLL, czyli świeczka o zapachu szwedzkich klopsików, powstała w ramach limitowanej edycji dla fanów marki. Gadżet będzie częścią pakietu „Store in a Box” tworzonego przez sklep IKEA z okazji 10-lecia amerykańskiego programu rodzinnego. Oprócz produktów zapachowych możemy się spodziewać również innych nowych gadżetów, które zapewnią nam „wciągające doznania sensoryczne”.

Aby otrzymać ów pakiet i stać się posiadaczem wyjątkowej świeczki, kupujący będą musieli wziąć udział w loterii, która potrwa od 6 do 22 sierpnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Polski oddział IKEA również przygotował serię limitowanych produktów. Marka w swojej najnowszej kolekcji HUSLIÅ nawiązuje do wyjątkowego jubileuszu, jakim jest 60-lecie współpracy z Polską. Limitowana seria produktów, inspirowanych tradycyjnymi łowickimi wzorami to element kampanii, której celem było przybliżenie historii oraz istoty tej długoletniej przyjaźni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A jak IKEA świętowała Pride Month? Z tej okazji powstała specjalna seria kanap, które są inspirowane flagami społeczności 2SLGBTQ+. Kolorowe meble stały się pretekstem do dzielenia się historiami o miłości bez barier.