MailSales - nowa sieć emailingowa w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MailSales - nowa sieć emailingowa w Polsce

Pod skrzydłami sieci afiliacyjnej NetSales powstał MailSales - największa sieć emailingowa w Polsce. To odpowiedź na rosnące potrzeby marketerów, którzy oczekują coraz lepszej efektywności.

MailSales oddał do dyspozycji klientów blisko 200 największych baz danych zapowiadając dalszy rozwój sieci. To pierwsza, tak szeroka oferta na rynku. Z wykorzystaniem sieci realizowane są kompleksowe działania emailingowe w modelach CPM/CPC/CPL.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

MailSales posiada największą bazę kont e-mailowych ze wszystkich polskich firm z branży. Oferta opracowana została zarówno z myślą o klientach chcących ze swoim przekazem dotrzeć do szeroko rozumianego biznesu, jak i firmach komunikujących się bezpośrednio z konsumentami. MailSales dysponuje wszystkimi kryteriami targetowania, w tym zgodnie z: płcią, wiekiem, miastem, zawodem, zarobkami, zainteresowaniami, branżą i stanowiskiem. MailSales chce się skupiać nie tylko na wysyłce mailingów, ale także retargetingu SMS, projektowaniu komunikacji e-mail, sprzedaży rekordów i generowaniu dedykowanych baz danych dla klientów z dowolnych branż.

- Obserwując rynek reklamy internetowej, nie tylko w Polsce, ale na całym świecie widoczna jest wzrastająca rola email marketingu, głównie ze względu na jego bardzo wysoką skuteczność, która przekłada się na realne wzrosty sprzedażowe, tak ważne w czasach kryzysu. Ścisła współpraca z klientami, dla których efekt jest najważniejszy, pozwala stale wsłuchiwać się w ich potrzeby i podejmować adekwatne do zmian decyzje biznesowe. MailSales charakteryzuje kompletność. Proponujemy mailingi do praktycznie każdej bazy – mówi Marcin Michalski, pomysłodawca i koordynator rozwoju MailSales.

Do tej pory firma zgromadziła ponad 35 milionów kont. Liczba ta z dnia na dzień rośnie. MailSales proponuje swoim klientom rozliczenie w modelach CPM (za 1000 wysłanych e-maili), CPC (za kliknięcie w mailing) lub CPL (opcjonalne rozliczenie za lead).

- Szczegółowa analiza rynku wskazuje, że dysponujemy największymi, precyzyjnie skategoryzowanymi bazami danych. Ponadto, jako jedyni umożliwiamy przejrzystość współpracujących z nami baz – informuje Kamila Majcher, Project Manager MailSales. – Wyróżnia nas również scoring każdej z baz pod kątem efektywności. Dla nas najważniejsza jest skuteczność – dodaje Majcher.

MailSales oddał do dyspozycji klientów dedykowany panel administracyjny. Z wykorzystaniem panelu możliwa jest dowolna konfiguracja mailingu pod kątem targetowania, czasu wysyłki czy innych istotnych parametrów.

Twórcy sieci mają precyzyjną strategię rozwoju usługi. W przyszłości koncentrować się będą również na bazach specjalistycznych, tworzeniu nowych narzędzi i pakietów mailingowych, a także wykorzystywaniu synergii PC-Mobile oraz większej reakcji behawioralnej na wysyłkę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij