Golden Rose wraz z i-systems uruchomił nowy sklep internetowy

eCommerce

partnerem merytorycznym działu jest EDRONE ECRM FOR ECOMMERCE

Golden Rose wraz z i-systems uruchomił nowy sklep internetowy

Golden Rose, wyłączny dystrybutor kosmetyków marki Erkul Cosmetics na terenie Polski, wprowadził nowy sklep internetowy. Działania e-commerce powierzył firmie i-systems.

Oferta Golden Rose obejmuje szeroki wachlarz kosmetyków kolorowych oraz lakierów do paznokci. Produkty tej firmy można nabyć w 70 sklepach i stoiskach firmowych oraz franczyzowych ulokowanych na terenie Polski.

Wygoda zakupów w sieci

Golden Rose Polska posiada bogatą ofertę produktową, dlatego przy wdrażaniu sklepu internetowego ważne było stworzenie modułu, w którym potencjalna klientka będzie mogła dokładnie zobaczyć pojedynczy kosmetyk. W nowym systemie karty produktów, oprócz zdjęć, wzbogacone zostały o krótkie prezentacje filmowe. Dodatkowo w karcie asortymentu znajdują się zdjęcia wszystkich możliwych wersji kolorystycznych danego kosmetyku. Dzięki temu rozwiązaniu można wybrać np. idealny dla siebie lakier do paznokci, poznać jego dokładną nazwę i numer. Zdjęcia kosmetyku w wybranej wersji kolorystycznej pobierane są bezpośrednio z panelu administracyjnego, dzięki czemu nie zapełniają karty produktu, tworząc ją bardziej przejrzystą.

- Zastosowanie takich rozwiązań sprawia, że klientka kupując kosmetyk przez internet ma pewność, że otrzyma dokładnie taki kolor kosmetyku, jaki chciała nabyć - stwierdza Urszula Sypniewska Kierownik ds. Marketingu i PR Golden Rose.

Zakupów w nowym sklepie internetowym Golden Rose z łatwością można dokonać z poziomu komputera, tabletu oraz telefonu, ponieważ wszystkie działania projektowe prowadzone były zgodnie z zasadą responsive web design. Dla marek oferujących bogaty asortyment, przydatnym narzędziem jest odpowiednia wyszukiwarka, która pomoże klientom szybko znaleźć interesujący ich produkt. Dlatego w nowym systemie Golden Rose zastosowane zostało narzędzie SOLR, dzięki któremu można znaleźć kosmetyki wpisując słowa kluczowe, synonimy, składniki produktu, a nawet nazwy kosmetyków bez polskich znaków.

Podążanie za trendami

Nowy sklep Golden Rose Polska posiada możliwość tworzenia landing page, czyli micro stron. Landing page jest częścią e-sklepu, jednak ma swój unikalny adres. Marka zastosowała to rozwiązanie do stworzenia modułu z poradami wizażystki na temat najważniejszych kosmetyków podczas tegorocznych wakacji lub sposobów na idealny manicure w pięć minut. Dodatkowo pod wskazówkami wizażystki umieszczone zostały karty kosmetyków związanych z publikowanym artykułem. Udostępniony został także formularz, dzięki któremu amatorki produktów Golden Rose mogą zadać pytanie z zakresu makijażu lub poprosić o radę wizażystkę. System e-commerce zawiera także blog ekspercki z informacjami o najnowszych trendach w makijażu.

Połączenie systemu e-commerce z narzędziem do rekrutacji

Golden Rose w związku z powiększającą się siecią punktów sprzedaży poszukuje osób, które chętnie dołączą do zespołu międzynarodowej firmy. Nowy system e-commerce posiada bezpośrednią zakładkę kariera, z poziomu której można przesłać swoje dokumenty aplikacyjne.

Sklep zawiera również moduł wyszukiwania punktów sprzedaży, po wpisaniu nazwy miejscowości. Jest to przydatne rozwiązanie zarówno dla tych, którzy wolą dokonywać zakupów offline w salonie stacjonarnym znajdującym się w pobliżu miejsca zamieszkania, jak i dla osób chcących otworzyć punkt franczyzowy, ponieważ moduł podzielony został na salony firmowe, franczyzowe oraz drogerie.

Nowy sklep internetowy można zobaczyć pod adresem.

Za wszystkie prace IT odpowiada i-systems. Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie eCommerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim oprogramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 65-cio osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak 5.10.15., Bielenda, Big Star, Dalia, Hendi, Interoptyk, Mamissima, Monnari, New Balance, NICI, Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A., R-GOL, RunColors czy Sugarfree. W ostatniej edycji rankingu Deloitte Technology Fast 500, spółka znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij