TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Co ma Ci po powiedzenia Marilyn Monroe? Kolejna pomysłowa odsłona kampanii Snickersa

Reklama dnia: Co ma Ci po powiedzenia Marilyn Monroe? Kolejna pomysłowa odsłona kampanii Snickersa
W kwietniu w Nowym Jorku stanął niezwykły interaktywny billboard. Na przechodniów spoglądała z niego Marilyn Monroe wyjęta jak żywa z legendarnej sceny „Słomianego wdowca”.
O autorze
1 min czytania 2016-06-06

Jednak, gdy kamera zarejestrowała, że ktoś wpatruje się w billboard zbyt długo, obraz nagle się zmieniał…

 Zobaczcie koniecznie – naprawdę warto!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja jest kontynuacją cieszącej się dużą popularnością reklamy video:

PS 2 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie kreacje powstały zaś w ramach świetnej kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”. Inne wybrane reklamy z tego cyklu:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się





PS 3

Kilka słów na temat innej, bardzo pomysłowej odsłony kampanii tutaj >>

PS 4

To również powinniście obejrzeć 😉

PS 5

Sporo pisaliśmy już o ciekawych przykładach interaktywnych billboardów. Zobaczcie koniecznie cały artykuł na ten temat >>

PS 6

Także Reebok aktywizował przechodniów za pomocą interaktywnych billboardów. Więcej na ten temat tutaj >>

PS 7

Tym razem nie billboard, ale lustro – świetna i mocna kampania przeciwko pijanym kierowcom. Więcej w artykule >>

PS 8

Na koniec interaktywne zabawy z Kit Kat:

A tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Polecamy!