Reklama dnia: Co ma Ci po powiedzenia Marilyn Monroe? Kolejna pomysłowa odsłona kampanii Snickersa

Reklama dnia: Co ma Ci po powiedzenia Marilyn Monroe? Kolejna pomysłowa odsłona kampanii Snickersa

W kwietniu w Nowym Jorku stanął niezwykły interaktywny billboard. Na przechodniów spoglądała z niego Marilyn Monroe wyjęta jak żywa z legendarnej sceny „Słomianego wdowca”.

Jednak, gdy kamera zarejestrowała, że ktoś wpatruje się w billboard zbyt długo, obraz nagle się zmieniał...

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Zobaczcie koniecznie - naprawdę warto!

PS

Akcja jest kontynuacją cieszącej się dużą popularnością reklamy video:

PS 2 

Wszystkie kreacje powstały zaś w ramach świetnej kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”. Inne wybrane reklamy z tego cyklu:

PS 3

Kilka słów na temat innej, bardzo pomysłowej odsłony kampanii tutaj >>

PS 4

To również powinniście obejrzeć ;)

PS 5

Sporo pisaliśmy już o ciekawych przykładach interaktywnych billboardów. Zobaczcie koniecznie cały artykuł na ten temat >>

PS 6

Także Reebok aktywizował przechodniów za pomocą interaktywnych billboardów. Więcej na ten temat tutaj >>

PS 7

Tym razem nie billboard, ale lustro - świetna i mocna kampania przeciwko pijanym kierowcom. Więcej w artykule >>

PS 8

Na koniec interaktywne zabawy z Kit Kat:

A tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Polecamy!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij