Pewnego wieczora kliku klientów popularnego klubu w Los Angeles czekała niespodziewana rozmowa w zaskakującym miejscu – w toalecie. Ich rozmówcą była człowiek skazany za zabójstwo na drodze w wyniku prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu. Co najbardziej zaskakujące – człowiek ten pojawił się w lustrze, ponieważ fizycznie odbywa długoletnią karę w więzieniu.
Zobacz również
PS
Wiecie co jest równie niebezpieczne jak prowadzenie auta pod wpływem alkoholu? Możecie byś zaskoczeni…
Reklama dnia: Kierowca taksówki z piwem w ręku – czy może być coś gorszego?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
A wiecie, co mają ze sobą wspólnego więźniowie i dzieci?
Reklama dnia: dzieci spędzają na świeżym powietrzu mniej czasu niż… więźniowie
PS 3
Jako nośnik treści w kampanii lustro w toalecie wykorzystała również marka Pepsi.
PS 4
W toalecie straszyła także inna marka – LG. Była to jedna z pierwszych reklam w kampanii So Real it’s Scary, w której postawiono mocno na tzw. prankvertising.
A tutaj więcej reklam z tej serii.
PS 5
W kontekście dzisiejszej Reklamy dnia, przypominamy jeszcze kampanię zachęcającą turystów do odwiedzenia jednej z przepięknych szwajcarskich miejscowości. Tutaj również wykorzystano możliwość interakcji z nośnikiem kampanii.
PS 6
Na koniec na rozluźnienie Evian i reklama, która sprawi, że pewnością się uśmiechniecie 🙂
PS 7
Na dziś wszystko! Po poprzednie odcinki Reklamy dnia zapraszamy tutaj!