Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

WALK po raz trzeci zorganizował Red Bull Music Academy Weekender Warsaw

4 dni, 5 scen, 30 koncertów i ponad 100 artystów – tak w skrócie można podsumować Red Bull Music Academy Weekender Warsaw 2016.
O autorze
1 min czytania 2016-06-15

fot. Paweł Zanio / Red Bull Content Pool

W tym roku ten podróżujący po ikonicznych miastach świata festiwal zawitał do Warszawy po raz trzeci i również po raz trzeci za jego organizację odpowiadało WALK Events. Wydarzenie odbyło się w dniach 19 – 22 maja br. w przestrzeniach Pałacu Kultury i Nauki.

Red Bull Music Academy Weekender Warsaw to festiwal, który za każdym razem gromadzi najświeższe muzyczne zjawiska, unikalne kolaboracje oraz premierowe występy artystów, kształtujących współczesne brzmienie polskiej i światowej muzyki. Tegoroczna warszawska edycja zabrała obecnych w fascynującą czterodniową muzyczną podróż. Mocnych festiwalowych wrażeń dostarczyły niezwykłe koncerty, live-acty i DJ-skie sety, podczas których można było usłyszeć artystów z całego świata. W ramach Red Bull Music Academy Weekender Warsaw odbyły się również otwarte targi niezależnych wytwórni muzycznych, a także Red Bull Music Academy Session, czyli szereg inspirujących wykładów i spotkań z artystami. 

Red Bull Music Academy Weekender Warsaw jest jednym z niewielu tak dużych festiwali w Polsce, który odbywa się w centrum miasta. W dużej mierze właśnie ze względu na tę specyficzną i trudną produkcyjnie lokalizację jego organizacja jest dużym wyzwaniem. W trakcie trzech dni montaży, a następnie czterech dni wydarzenia musieliśmy dotrzymać ustalonych terminów realizując działania jednocześnie w 5 obiektach – Teatrze Dramatycznym, na 4. piętrze PKiN, Teatrze Studio, Barze Studio oraz na Placu Defilad. Tak złożone przedsięwzięcie to szereg trudnych organizacyjnie zadań – w każdej lokalizacji należy utrzymać przepustowość stref, zadbać o odpowiednie nagłośnienie, oświetlenie i scenografię, a także bezpieczeństwo. Największym jednak wyzwaniem jest sprostanie wysokim standardom marki Red Bull oraz finalna satysfakcja wymagającej publiczności. Wierzę, że w tym roku już po raz kolejny to osiągnęliśmy. Nie byłoby to jednak możliwe bez niezawodnego i zgranego zespołu profesjonalistów, który mamy w WALK Events – mówi Michał J. Olszewski, Senior Event Manager WALK Events i producent wydarzenia. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku WALK Events zorganizowało Red Bull Music Academy Weekender Warsaw już po raz trzeci. W ramach wydarzenia agencja była odpowiedzialna za pełną infrastrukturę festiwalu, zapewnienie bezpieczeństwa jego uczestnikom i artystom oraz obsługę techniczną w tym stage design, a także zapewnienie pełnego personelu niezbędnego do przeprowadzenia całości eventu. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing