
28.05.2025
Jak mówić, żeby nas słuchali? Marketing vs C-level – most zamiast muru między działami
28.05.2025
Jak mówić, żeby nas słuchali? Marketing vs C-level – most zamiast muru między działami
27.05.2025
Prosty język w marketingu – jak pisać, by dotrzeć do każdego klienta [PORADNIK]
07.05.2025
Femvertising, czyli jak skutecznie mówić do kobiet w reklamie i social mediach
03.04.2025
„Nie mów do mnie ASAP”: Just Join IT i Rocketjobs pokazują, czego Polacy nienawidzą w korpomowie [PORADNIK]
24.02.2025
Prosty język i język łatwy (ETR) – jak pisać, by dotrzeć do każdego odbiorcy
20.02.2025
Najbardziej problematyczne słowa w internecie w 2024 roku [RAPORT]
28.01.2025
Stosowanie przemocy werbalnej w komunikacji branży beauty [OPINIE]
22.01.2025
W Ministerstwie Sprawiedliwości prace rozpoczął zespół ds. prostego języka
26.11.2024
Kosmetyki Społecznego Wpływu: kampania, która pokazuje, jak język kształtuje nasze podejście do zdrowia psychicznego
29.07.2024
Dr Anna M. Kiełbiewska: Charakter brutalny w reklamie ma dziś nie tyle język, co sposób komunikowania [WYWIAD]
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce