
18.02.2025
Instagram testuje przycisk „Nie lubię tego” dla komentarzy
18.02.2025
Instagram testuje przycisk „Nie lubię tego” dla komentarzy
18.12.2024
„Jesteś tylko głosem”: kampania społeczna przeciwko hejtowi i dyskryminacji w call center
30.10.2024
„Hejt nie jest ok”: Empik Go i Grześki zapraszają na antyhejtowy podcast społeczny
22.07.2024
Kampania „Nie hejtuję – motywuję” nie zwalnia tempa
11.07.2024
Biznes apeluje do Ministra Sprawiedliwości o podjęcie zdecydowanych działań w związku z fake newsami
29.06.2023
Amerykańscy influencerzy odwiedzili fabrykę Shein w Chinach. Internauci są oburzeni
25.04.2023
Debata: Hejt – niszczące zjawisko XXI wieku. Czy można się przed nim bronić?
20.03.2023
Katarzyna Kucewicz: Hejt pozostawia znaczący ślad w naszej psychice („PR na backstage’u”)
22.12.2022
Fundacja Komputronik partnerem kampanii „Nie hejtuję-motywuję”
02.12.2022
Hejt Talks – porozmawiajmy o hejcie razem z Polską Akcją Humanitarną
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka