Newsroom Słownik Dictionary.com wprowadził zmiany, które mają na celu walkę z uprzedzeniami 17.09.2020 Newsroom Społeczeństwo słownik rasizm Poleć FB TW IN 4 4 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Pressroom Polacy chcieliby wrócić do kin i na koncerty [badanie] 24.06.2020 Pressroom kultura badanie sztuka Poleć FB TW IN 6 6 udostepnień 2 2 minuty czytania
Social media Marki #P#A#R#P. Jak COVID-19 wpływa na marki w social mediach? 17.06.2020 Social media marka komunikacja Społeczeństwo Poleć FB TW IN 13 13 udostepnień 2 2 minuty czytania
Branża marketingowa Jak pandemia odmieniła znane nam definicje i jak możemy wykorzystać to w działaniach marketingowych? 16.06.2020 E-commerce moda bezpieczeństwo branża marketingowa Poleć FB TW IN 6 6 udostepnień 4 4 minuty czytania
Felietony Marketing strachu – jak to się stało, że chiński produkt w ciągu 4 miesięcy zbudował globalną markę 01.06.2020 Felietony marketing marka Społeczeństwo Poleć FB TW IN 116 116 udostepnień 3 3 minuty czytania
Felietony Gdy strach zaczyna nudzić. Koronawirus z dystansu 11.05.2020 Felietony reklama Społeczeństwo koronawirus Poleć FB TW IN 104 104 udostepnienia 3 3 minuty czytania
Wywiad Izabella Wojtaszek (PracaNaWymiar.pl): Ekstrawertycy równie dobrze sprawdzają się w pracy zdalnej, co introwertycy 07.05.2020 Wywiad praca psychologia Społeczeństwo Poleć FB TW IN 50 50 udostepnień 4 4 minuty czytania
Technologia Sztuka promocji autonomicznego transportu: jakie wyzwania stoją przed marketingiem tej technologii? 30.04.2020 motoryzacja technologia Społeczeństwo Automotive Poleć FB TW IN 2 2 udostepnienia 3 3 minuty czytania
Społeczeństwo Czas jako nowo odkryta korono-waluta. I co dalej? 22.04.2020 ankieta kryzys Społeczeństwo koronawirus Poleć FB TW IN 19 19 udostepnień 7 7 minut czytania
Biznes Jak COVID-19 zmieni Polskę – prognoza liderów polskich środowisk branżowych i społecznych 10.04.2020 biznes kryzys Społeczeństwo przedsiębiorca Poleć FB TW IN 24 24 udostepnienia 29 29 minut czytania
Pressroom Polacy w domu – jak sobie radzimy z izolacją? [raport] 06.04.2020 Pressroom raport badanie Społeczeństwo Poleć FB TW IN 1 1 udostepnienie 2 2 minuty czytania
Marketing 5 trendów dla marketingowców, które uwidocznił okres kwarantanny 27.03.2020 marketing Trendy Społeczeństwo koronawirus Poleć FB TW IN 94 94 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Felietony Trafficspotting 27.03.2020 Felietony marka Społeczeństwo koronawirus Poleć FB TW IN 1 1 udostepnienie 3 3 minuty czytania
Strategia Koronamarketing. Strategie komunikacji long- i short-term w (nie)przewidywalnych czasach 26.03.2020 marka Strategia kryzys Społeczeństwo Poleć FB TW IN 78 78 udostepnień 5 5 minut czytania
Reklama Efektywność marketingowa reklam sprawczych i wspólnotowych: mechanizm zbieżności cech reklamy z „Ja” wspólnotowym oraz „Ja” dążeniowym odbiorcy 09.03.2020 reklama psychologia Społeczeństwo socjologia Poleć FB TW IN 13 13 udostepnień 14 14 minut czytania
Kampania Better when we’re open: Coca-Cola za pomocą nowej kampanii chce jednoczyć podzielony świat 26.02.2020 marka wideo Coca-Cola spot Poleć FB TW IN 29 29 udostepnień 2 2 minuty czytania