![Trusted Shops: Roboty, uczenie maszynowe i futurystyczna wizja e-commerce i retailu w 2019 r. [analiza]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2019/01/21034_l2-142x0-c-default.jpg)
30.01.2019
Trusted Shops: Roboty, uczenie maszynowe i futurystyczna wizja e-commerce i retailu w 2019 r. [analiza]
30.01.2019
Trusted Shops: Roboty, uczenie maszynowe i futurystyczna wizja e-commerce i retailu w 2019 r. [analiza]
29.10.2018
SW Research: 98% młodych Polaków robi zakupy w e-sklepach co najmniej raz na pół roku [raport]
28.10.2014
Nowa ustawa o prawach konsumenta a obowiązki informacyjne e-sklepów
20.10.2014
Jak budować zaufanie w m-commerce?
wczoraj
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie
wczoraj
Agencja Mediahub to teraz MullenLowe Media
wczoraj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2025 [RELACJA]
wczoraj
Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle
wczoraj
„Zaufanie do żywności – co myślą Polacy?” [RAPORT]