1. Pixlr – proste narzędzie do tworzenia grafik. Posiada całą gamę możliwości. Pozwala na tworzenie warstw, nakładanie filtrów czy dodawanie tekstu do obrazka.
Zobacz również
2. Bit.ly – znany i kochany skracacz linków. Jeżeli ktoś jeszcze z niego nie korzysta, powinien jak najszybciej naprawić ten błąd 😉
3. Similar Sites – wyszukiwarka podobnych tematycznie stron. Bardzo przydatne narzędzie zwłaszcza, gdy chcemy zobaczyć, jak wyglądają strony naszej konkurencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
4. Agora Pulse Barometr – kolejne narzędzie, które pomoże nam zobaczyć, jak wypadamy na tle konkurencji. Tym razem możemy porównać nasz fanpage z innymi podobnymi wielkościowo i tematycznie profilami. Agora Pulse Barometr poda nam takie wskaźniki, jak zaangażowanie, przyrost fanów, zasięg, CTR itp.
5. Tweek Deck – aplikacja, która pozwala podzielić naszą tablicę na Twitterze na określone streamy, np. z wybranym hashtagiem. Dzięki temu obserwujemy tylko to, co chcemy.
6. Latergramme – intuicyjna aplikacja do zarządzania postami na Instagramie
7. About.me – program do stworzenia prostej, personalizowanej cyfrowej wizytówki
8. Trello – prosty, darmowy program do zarządzania projektami. Zanim zainwestujesz w bardziej rozbudowane platformy, sprawdź, czy funkcje Trello nie będą dla Ciebie wystarczające.
9. SM Image Marker – aplikacja do dopasowania wielkości grafik w różnych serwisach społecznościowych. Wystarczy załadować w niej zdjęcia, a ona przytnie je do odpowiednich rozmiarów.
10. Seen – dzięki Seen zbierzesz za darmo wszystkie zdjęcia i tweety z interesującej Cię imprezy. Wystarczy wpisać odpowiedni hashtag.
Zachęcam również do przeczytania części 1: 10 darmowych narzędzi, bez których nie będziesz wiedział, jak obchodziłeś się do tej pory
Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu