10 lutego startuje kampania promocyjna nowego miniserialu HBO Wielkie kłamstewka pod hasłem Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe

W piątek, 10 lutego rusza kampania promująca nowy miniserial produkcji HBO, Wielkie kłamstewka oparty na bestsellerowej powieści Liane Moriarty pod tym samym tytułem. W rolach głównych występują Reese Witherspoon, Nicole Kidman i Shailene Woodley.
O autorze
1 min czytania 2017-02-10

Serial wyreżyserował nominowany do Oscara Jean-Marc Vallée, twórca Witaj w klubie i Dzikiej drogi. Premiera miniserialu odbędzie się w poniedziałek, 20 lutego w HBO i HBO GO, równolegle z premierą amerykańską. Od 21 lutego pierwszy odcinek będzie dostępny bez abonamentu w HBO GO. 

Nowej produkcji HBO Wielkie kłamstewka towarzyszy hasło promocyjne Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe. W kampanii zostanie wykorzystany plakat promujący miniserial, prezentowany w magazynach i w Internecie, oraz trailer, który zobaczyć będzie można w wybranych kinach, a także w internecie. 

Promocja w prasie obejmuje wybrane magazyny life style’owe, takie jak Twój Styl, Pani, Elle, Wysokie Obcasy, Gala, Viva i Uroda życia. W lutym w kinach będzie można zobaczyć 45-sekundowy spot miniserialu. Premierowy odcinek Wielkich kłamstewek będzie promowany m.in. w Radiu ZET, RMF FM i Agora. 

W kampanii digitalowej miniserialu HBO Wielkie kłamstewka wykorzystane zostaną najważniejsze kanały: media społecznościowe, wyszukiwarki i reklama mobilna. Komunikacja prowadzona będzie w serwisach Facebook, Instagram oraz YouTube, a także w wyszukiwarce Google.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację kampanii odpowiada HBO Polska. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada dom mediowy Universal McCann. Kampanię digitalową przygotowała agencja mediowa MediaCom. Kampania rozpoczyna się 10 lutego 2017 roku i potrwa do końca miesiąca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing