Serial wyreżyserował nominowany do Oscara Jean-Marc Vallée, twórca Witaj w klubie i Dzikiej drogi. Premiera miniserialu odbędzie się w poniedziałek, 20 lutego w HBO i HBO GO, równolegle z premierą amerykańską. Od 21 lutego pierwszy odcinek będzie dostępny bez abonamentu w HBO GO.
Nowej produkcji HBO Wielkie kłamstewka towarzyszy hasło promocyjne Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe. W kampanii zostanie wykorzystany plakat promujący miniserial, prezentowany w magazynach i w Internecie, oraz trailer, który zobaczyć będzie można w wybranych kinach, a także w internecie.
Zobacz również
Promocja w prasie obejmuje wybrane magazyny life style’owe, takie jak Twój Styl, Pani, Elle, Wysokie Obcasy, Gala, Viva i Uroda życia. W lutym w kinach będzie można zobaczyć 45-sekundowy spot miniserialu. Premierowy odcinek Wielkich kłamstewek będzie promowany m.in. w Radiu ZET, RMF FM i Agora.
W kampanii digitalowej miniserialu HBO Wielkie kłamstewka wykorzystane zostaną najważniejsze kanały: media społecznościowe, wyszukiwarki i reklama mobilna. Komunikacja prowadzona będzie w serwisach Facebook, Instagram oraz YouTube, a także w wyszukiwarce Google.
Za kreację kampanii odpowiada HBO Polska. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada dom mediowy Universal McCann. Kampanię digitalową przygotowała agencja mediowa MediaCom. Kampania rozpoczyna się 10 lutego 2017 roku i potrwa do końca miesiąca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing